![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 | ||
|
صياد قديم
|
اقتباس:
نورت التوبيك يا باشا عندك حق والله نورت التوبيك يا باشا اقتباس:
بص يا باشا لو تلاقى برود من الى ادامك يبقى يولع ببروده خلى الى يستحمله ويحبه يشترى منه ربنا يبعدنا عن الناس دى نورت التوبيك يا باشا
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
||
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تجربتى فى محلات السجلابى فرع الجيزة | commando | الموضوعات العامه | 18 | 12-01-30 12:45 AM |
| معا مرة أخري لمقاطعة فتح الله صفية زغلول الإسكندرية | sniperwolf500 | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 38 | 11-12-25 11:01 PM |
| السجلابى فى الجيزة | محمد المهدى | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 4 | 11-12-09 08:55 PM |
| شهادة حق فى محل السجلابى فرع الجيزه | shadow | الموضوعات العامه | 9 | 11-12-09 03:01 AM |
| بندقيتي الكرال الجديده من عند السجلابي | hanmosad | الصيد العام | 31 | 11-10-28 04:25 PM |