![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 33
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
السلام عليكم
أنا عندى مسدس صوت 9مللى مفتوح بيضرب بلى مقاس 4 ماركة بلوسى نكلت الأجزاء العلوية و حفرت الماركة بالليزر و شكله بقى جميل جدا و عشان الشياكة تكمل حفرت بالشنيور فى غطاء الزناد من الأمام لتركيب نشان ليزر و فشلت المحاولة المسدس بحالة جيدة جدا ........ لكن للأسف به بعض الخدوش البسيطة نتيجة محاولة تركيب الليزر الفاشلة المسدس معه طلقات بلى ألمانى ولم يستخدم تقريبا فيماعدا التجارب تحياتى |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب مسدس Blow c o6 جديد | Max.1 | محدثات الصوت | 1 | 11-12-20 01:30 PM |
| مطلوب Blow c o6 جديد بسررعه | Max.1 | محدثات الصوت | 5 | 11-12-18 11:59 PM |
| مطلوب مسدس blow c06 جديد | الأفوكاتو | محدثات الصوت | 4 | 11-12-12 07:37 PM |
| مطلوب مسدس blow c06 | H_SRM | محدثات الصوت | 9 | 11-06-11 10:03 AM |
| مطلوب شراء مسدس Blow c 06 | waleedrd | محدثات الصوت | 6 | 11-06-01 11:43 AM |