![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 1,065
معدل تقييم المستوى: 20 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الفرجن اف
يعنى البندقية لا تكون بكامل قوتها وده بيبقى نتيجة حاجة من اتنين ثقب البستم ...وده عشان البستم ميضغطش الهواء كله ويتسرب بعض منه فى هذا الثقب وبكده تقل قوة البندقيةاو تقليل طول السوستة مع ثبات عدد الحلقات او تقليل طول السوستة وع تقليل الحلقات ![]() ......وبكده برده البندقية لا تكون بكامل قوتها نتيجة اضعاف السوستة وده موضوع يشرح الفرجن اف بالتفصيل http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=1174 |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايهما الافضل Gamo CFX or norica quick | DarkHunt | سوق المنتدى | 3 | 10-10-19 05:51 PM |
| ايهما افضل نوركا73 او بام 21 او جامو 900 | ايهاب رمزى | سوق المنتدى | 6 | 10-09-11 03:12 PM |
| ايهما اجمل ولماذا؟ | ايمن صلاح | سوق المنتدى | 7 | 10-06-21 09:11 PM |
| ايهما اقوى | Gamohunter | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 18 | 10-03-31 02:03 AM |
| اخوانى ايهما افضل ؟؟؟؟؟؟؟ | mo7 faqih | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 09-01-21 11:10 AM |