الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-21, 09:08 AM   #21
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
Thumbs up رد: كل الناس اللى عنده مسدس مقفول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heshamhassan2011 مشاهدة المشاركة
الله يباركلكم الفكره بجد جامده و ان شاء الله حدور علي البلي ده .... بس هو لازم يكون المسدس مفتوح و لا ممكن تكون المسوره مقفوله بخط حديد من جوه و الفكره دي تنفع مع ايكول تونا و لا لأ و شكراا لمساعدة حضراتكم
شكرا ليك يا استاز حسام انت واستاز خالد واجب علينا نساعد بعضنا النهارده عندك وبكره عندى زى مابيقولو وبالنسبه للتونا واى مسدس ماسورته قصيره ففى راءيى انه هايكون مناسب افضل من اى مسدس ماسورته طويله لان الضغط المتولد عن تفجير الطلقه سيكون على مسافه قريبه مماسيعطى قوه دفع اقوى وابعد للبليه اما المسدس الطويل فسيكون الضغط على مسافه بعيده من البليه فبالتاكيد هيكون اضعف طبعا كلنا شفنا فى الفلام التاريخيه البنادق الى بتعمر من الفوهه ببليه يضع البارود تحت البليه ويكبسها بسيخ بطول الماسوره للاخر ويحشرها بقماشه او ورقه ويعتمد الاطلاق على قوه الدفع للبارود دى نظريتى وان كنت غلطان مش عيب حد يقولى ويعرفنى الصح عشان انا استفيد وغيرى يستفيد واسف للاطاله والتحدث فى موضوعك يا سمسم
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الناس اللى عندها ناموس ومش لاقية حل تيجى elexlns1 الموضوعات العامه 28 12-01-21 02:09 PM
لو حد عنده مسدس زى اللى فى الصوره ده مستعمل ياريت انا شارى mr_ms1985 محدثات الصوت 11 11-07-09 07:44 PM
الناس اللى اصطادت فى العبور او الشروق او العاشر ahmedabutaleb الصيد العام 5 11-02-17 01:47 PM


الساعة الآن 05:12 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir