![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: طنطا
المشاركات: 1,218
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() |
البام بندقيه جميله وقويه تعيش معاك وينفع تركب عليها جلبه وسوسه الديانا وهتبقي كويسه مع الاسكوب ودقيقه وهي علي فكره خامتها كويسه مش وحشه وعامه البنادق الصيني معمره وده عن تجربه
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفسار من اخواني مالكي البام | tamer elgendy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 11-07-31 11:19 PM |
| مطلوب البام 21 | mido_5555599 | البنادق الهوائيه | 16 | 11-06-18 07:57 AM |
| حد شاف البام دى | hosam hamza | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 11-04-21 06:54 PM |
| ماهو سعر البام 21 \ 22 | BASiC | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 11-03-11 04:41 AM |
| استفسار عن البام 21 | mimic | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 10-07-31 11:02 AM |