![]() |
|
|
#11 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المشاركات: 460
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
على فكره يا ابراهيم انا كلمتك اكتر من مره ......وانت مبتعبرش ....... ليه بس المعامله دى ؟؟!
__________________
If there is a will , there is a way . ان مع العسر يسرا |
|
|
|
|
|