![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#32 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لا انا بتريق يا باشا
انا بتريق علي جيش الخاين لشعبة لان مفيش اي جيش في اي دولة محترمة يعمل كده في شعبه ولو حتي متظاهرين شوف كده حركة احتلو ول ستريت عملو ايه معاهم؟ عملوا فيهم كده انا بس نفسي في حاجة واحدة لان ربنا هيسالنا كلنا يوم القيامة الي بيحصل في الناس ده حلال ولا حرام؟ اقسم بالله ان اسرائيل مبتعملش كده وانا اعرف انا فلسطينين اسرائيل اعتقلتهم قبل كده اقسم بالله مبتعملش واحد علي ميه من الي احنا شايفينه ده وحسبني الله ونعم الوكيل |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فضائح عوكشة | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 2 | 11-11-29 06:23 AM |
| رسالة من ادمن صفحة العسكر | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 1 | 11-11-28 02:41 PM |
| مطلوب تلسكوب فضائى | Amer | مقتنيات الاعضاء | 9 | 11-06-18 03:05 AM |