![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: القاهرة وتعالي تنور
المشاركات: 218
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
انا عندي دراية باللاب توب
انا اللاب توب بتاعي ديل فوسترو موديل جديد شوية كان ب 3200 جنية جايبو دلوقتي انت تقدر ب 2800 وتجيب لاب توب جديد وبالنسبة للمستعمل اول حاجة تبص عليها البطارية تاني حاجة السوكت بتاع الشاحن دا بالاضافة الي امكانيات الجهاز ذات نفسة ومستعمل ممكن ب 1300 تجبلك واحد مستعمل يعني في الحدود دي انوي انت بس وانا في راجل محترم بتاعمل معاة من زمان لو كدا ممكن اتوسطلك عندة لو تحب وبالتوفيق يا باشا |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز اشترى ايكول جاكال مستعمل وياريت اقل سعر لو سمحتم | جمال المصرى | محدثات الصوت | 0 | 11-11-24 04:28 AM |
| عايز اشترى ايكول جاكال مستعمل وياريت اقل سعر | جمال المصرى | ادوات الصيد الثقيله | 0 | 11-11-23 03:05 AM |
| مطلوب طبه + طلقات المانى او بلى نضيف طويله لايكول ديوال ضرورى | shadymageed | محدثات الصوت | 15 | 11-07-24 03:43 AM |
| عايز مسدس صووت مستعمل سعره حنين لا يتعدي ال 150 جنيه | kabo | ادوات الصيد الثقيله | 16 | 10-09-03 06:02 AM |
| أنا عايز زناد نوريكا جيت مستعمل | wael_496 | البنادق الهوائيه | 22 | 10-01-31 12:11 AM |