![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 288
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السعر ده هيجيب ساقية صغير وعياره كبسولة 6 مللي
او واحد اصغر من الربع وبرده عياره كبسولة 6 مللي بس طبعا متستناش انك تسمع صوت عالي منهم انت ممكن تزود 100 جنيه وتجيب واحد 8 مللي صغير بخزنة وشد اجزاء بس من غير طارق ولو عايزه بطارق تزود كمان 50 جنيه والصوت هيبقي عاالي وهيعجبك ده بالنسبة لو هتشتري جديد اتمني اكون افدتك |
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب مسدس رش ضغط هواء جديد او مستعمل | abasalma | محدثات الصوت | 8 | 10-11-02 10:18 AM |
| عايز مسدس صوت 9مم هيكلر الالماني | mohammedhelmy56 | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 10-08-12 12:22 PM |
| عايز مسدس رش للضرورة | tito_lamo | محدثات الصوت | 6 | 10-06-12 04:44 PM |
| أنا عايز زناد نوريكا جيت مستعمل | wael_496 | البنادق الهوائيه | 22 | 10-01-31 12:11 AM |
| انا عضو جديد عايز اشتري بندقيه في حدود 600 جنيه | shaalata | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 08-09-10 01:48 AM |