![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#22 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,656
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
28000 كتير اوى على الستار ... اخره 18000 بعد زيادة الاسعار الرهيبة.
و الزميل الذى تكلم عن اللاما فالحمد لله انه مشترهاش لان مشاكلها كتير فى ال9مم. هذه مجرد وجهة نظر شخصية |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رمسيس نمرة 1 للتقييم والبيع | معاذ محمد | البنادق الهوائيه | 53 | 12-09-16 02:07 AM |
| ياتري السعر ده كويس | moustafam | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-06-06 02:33 PM |
| استفسار عن السعر... | za2r2lel | محدثات الصوت | 5 | 11-06-04 03:03 PM |
| هوايتي مع الشعر | oteote2010 | الصيد العام | 0 | 11-05-07 12:36 AM |
| السعر كام دلوقت | hosam hamza | محدثات الصوت | 3 | 11-04-17 12:36 AM |