![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,591
معدل تقييم المستوى: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
طبعا انا قرأت الاعلان و كمان قرأت كل التعليقات الخاصة بكم
مع احترامي للجميع و الادارة و صاحب الاعلان عن السلاح الابيض هم من يعطون فرصة لمثل ذلك الشخص ان يشهر بالمنتدي فلمنتدي اسمه منتدي الصيد في مصر و ليس منتدي السلاح الابيض طبعا في ناس كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ير هاتزعل من كلامي و في ناس هاتقول ما احنا بنحلل بيها الطير هاقول ان اي سكينة صغيرة تكفي للتحليل و ليس سلاح ب 300 ج او 400 ج ممكن اكتر او اقل اذن اصبح الهدف منه تجاري او اقتناء او .................... و هي اشياء لا تمت بصلة للمنتدي العريق منتدي الصيد في مصر فحاسب نفسك قبل ان تحاسب الاخرين كل عام و انتم بخير |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احنا هواة صيد مش تجار دم | samy | الصيد العام | 4 | 11-10-24 03:40 PM |
| النوريكا جت 1 ولا التل المجرى اجوا الافادة ؟ | كيكى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 21 | 11-07-04 10:28 AM |
| هو احنا حنفضل كل يوم ندخل نلاقي ناس بتشتم في بعض ؟! | hemi afifi | سوق المنتدى | 4 | 11-03-12 01:39 AM |
| وصلنا للعالمية يا رجالة | محمد عز | الموضوعات العامه | 11 | 10-06-15 08:05 AM |
| صيد بلادنا لينا احنا بس | عاصــم الشبراوينــي | الصيد العام | 10 | 10-01-19 05:44 AM |