![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 13
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
انا الحمد لله حجزت عجل للعيد السعر من اسبوع كان من 25 الى 26 للكيلو قايم لكن علشان انا معنديش حد يرعاه وعايزه يوم الوقفة دفعت عربون و حجزت عجل الكيلو ب 27 قايم على ان الاستلام و الوزن يوم الوقفة
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الى كل من يريد شراء بام بعد العيد | samraghost | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 61 | 11-09-24 03:28 PM |
| طلعة ثاني أيام العيد | Abosaleh1428 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 10 | 11-08-31 03:55 PM |
| محلات الاسلحة فى العيد | omarmagic | الموضوعات العامه | 11 | 11-08-30 08:48 PM |
| العدد لا يكفي | msgm | الموضوعات العامه | 9 | 10-02-27 11:15 PM |