![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 413
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() |
ب 200 جنيه عند ميشيل عازر امام سنترال العتبه وبيضرب عيار 22 زى ال 8 ملى تقريبا وبيضرب كبسول برضه العلبه 100 كبسوله ب 40 جنيه لكن الكبسول صوته ضعيف
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال محيرنى بس يا ريت كل اللى يعرف يجاوبنى | ramyharahsh | محدثات الصوت | 2 | 11-09-20 02:31 AM |
| مين ادي للناس دي رخص | kemohabib | الموضوعات العامه | 19 | 11-07-01 07:19 PM |
| بانسبه للناس الى فى التحرير | fidodido | الموضوعات العامه | 8 | 11-06-30 09:28 PM |
| للناس الي كانت بتسال على مطروح | gamopt80 | الصيد العام | 3 | 11-06-18 07:30 PM |
| سوال من مبتدي من اللي ملهومش فيها. | Amrelabody | محدثات الصوت | 8 | 10-02-24 10:25 AM |