![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مدينة نصر- القاهرة
المشاركات: 344
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
ربنا يحسن سوقة...بس لازم توضح يا باشا 6 ملم كبسول صغير ولا طلقة طويلة...والخزنة توضع من الأسفل في المقبض ولا مشط يوضع من الأمام في الماسورة...وبعدين نوعه إيه وصناعته فين...نرجو التوضيح لسرعة البيع...
__________________
لا تنظر في عين ضحيتك...عندما تكون جاهزا والهدف في مرماك...إحتفظ بهدوئك...خذ نفس عميق...أخرج نصفه...إكتم نفسك...ركز...إستعد...إضرب...إياك أن تتردد...الأولى لك...والثانية عليك...
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب مسدس صوت بسعر 400 جنيه | viparab | محدثات الصوت | 11 | 21-12-08 02:29 AM |
| عايز مسدس صوت في حدود 400 جنيه | total20102010 | محدثات الصوت | 17 | 11-09-07 10:10 PM |
| السى زيد 1200 جنيه,الكرال كينج 400 جنيه . القاهرة / مصر الجديدة | Amer | سوق المنتدى | 1 | 11-04-26 11:29 AM |
| فرصة مسدس كرال 8 مللى جديد ب 450 جنيه | piglet.ehab | محدثات الصوت | 42 | 11-04-12 02:51 AM |
| عايز مسدس في حدود 400 جنيه | total20102010 | محدثات الصوت | 9 | 11-03-03 01:15 PM |