![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#39 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 101
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
يا جماعه تقبلو مرورى انا جربت المدمر ده اكثر من مره فى مسدسات وبصراحه راجل محترم جدا جدا
والله فعلا التعامل مع تاجر محترم يفرق كتير جدا فى الراحه النفسيه بتبقى واخد الحاجه منه وانت مرتاح جدا جدا والله دى كلمة حق والله شهيد على كلامى
__________________
كن حذرا فيما تتمناه فربما يتحقق
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ارخض الاسعار لمحاربه جشع التجار+مفاجئة | احمد الشناوي | محدثات الصوت | 41 | 11-09-18 12:34 AM |
| عوده oloosa باسعار حدمر السوق للمسدسات التركى ولفتره محدوده | oloosa | محدثات الصوت | 43 | 11-07-30 01:58 AM |
| إنقاذ الغريق (منقول عن دليل الهلال الأحمر) | جنرال | عيادة المنتدى | 0 | 11-06-20 08:09 PM |
| S&w500 المدمر | حسام عبادي | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 10-11-10 10:09 PM |
| الأسماك الخطيرة في البحر الأحمر | هشام سمير | صيد السمك | 18 | 10-09-26 06:20 PM |