الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-28, 12:19 PM   #5
blow c06
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 970
معدل تقييم المستوى: 10
blow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروف
افتراضي رد: سوئل مهم جداً محيرني

الخلاصه ياباشا
كل مسدس بيمشى معاه اسلوب معين... يعنى فى عايز طبه و فى مش عايز و فى بيضرب كل الطلقات و فى بيضرب الالمانى و التشيكى و يحشر فى الركى و الطبه هى الى بتحدد بليه نمره 2 ولا نمره 3 و كله فى الاخر متقارب لدرجه كبيره بس تعمل الصح فى كل مسدس... يعنى الى بيمشى مع المسدس ده.. انا معايا البلو بجيبلو طلق تشيكى و بليه نمره 3 من غير طبه خالص...بافكر اجيب الريتاى و اركبله طبه و اضرب بيه نمره 2.. و معايا التونه برده و برده بضرب بيه بليه نمره 3 فى طلق تركى ozk و من غير طبه برده.. الفولجا حلو و بيضرب كويس... مفيش قاعده ثابته و كله بيشتغل كويس
blow c06 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تنبية هام جداً جدأ جداً mero1x الصيد العام 34 11-06-06 09:07 PM
سؤال محيرنى silent_lover ادوات الصيد الثقيله 4 11-04-08 05:29 AM
سؤال محيرني lion2004 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 11-04-03 10:49 AM
مطلوب شراء تلسكوب 3-9*32 زووم او أعلى ماركة محترمة hassanshokrof سوق المنتدى 10 10-10-05 01:17 AM
سؤال محيرنى عن الزخيرة ابو الشوق بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 5 09-11-17 06:04 PM


الساعة الآن 05:52 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir