![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| رابطة مالكى الاسلحه منتدى يشمل كل المعلومات عن مزايا وعيوب كل سلاح والاعضاء المالكين له على المنتدىات |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: قاهرة الغزاة
المشاركات: 48
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
السلام عليكم..
انا عاجبني المسدس دة يا جماعة بس سألت لقيت سعرة جديد 1700 عند بينو.. ودة استغلال ..ازاي ممكن اجيبة ارخص من كدة مع اني والله اتعرض عليا قبل الثورة بشهر ب 750 جنية!!! شكرا للرد مقدما |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رابطة مالكي ekol p29 | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 83 | 22-10-10 04:36 PM |
| رابطة مالكي الايكول تونا | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 42 | 22-09-26 05:32 PM |
| رابطة مالكي الوالتر (walther) | الأفوكاتو | رابطة مالكى الاسلحه | 115 | 17-05-12 08:31 PM |
| رابطة مالكي الايكول جاكال دوال | الأفوكاتو | محدثات الصوت | 186 | 15-10-06 01:01 PM |
| رابطة مالكي blow c06 | الأفوكاتو | ادوات الصيد الثقيله | 209 | 14-01-11 05:24 PM |