![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#18 |
|
صياد قديم
|
مفيش جنيه ضايع ولا حاجه
الثلاثه شباب دفعوا 30 جنيه ثمن الراديو وبعد كده رجعلهم كلهم 5 جنيه أعطوا العامل منهم 2 جنيه وكل واحد أخد جنيه نقوم نحسبها أنهم دفعوا 30 جنيه 25 جنيه ثمن الراديو + 2جنيه أكراميه + 3 جنيه رجعولهم "كل واحد أخد منهم جنيه" يبقى مفيش حاجه ضايعة
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بندقية ديانة 52 مصرى | ali.aaa | البنادق الهوائيه | 20 | 11-09-07 05:28 PM |
| انا دايخ على الطلقات دى ساعدونى لوجه الله | hell007_hell | سوق المنتدى | 7 | 11-03-09 11:26 AM |