![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
ولازم لهم وقفه والسياسه بالسياسه وما ينفعش نسكت على الاستهبال بتعهم دا الكلام ده كان بيسكت عليه العميل المخلوع وحصل كتير فى رفح وكان مانع الرد بضرب النار ما ينفعش نمشى بنفس السياسه لازم تتغير يا اما هنفضل ناخد على قفانا ونسكت
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين |
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بالنسبه للبلي رقم 4 في مسدس فولجا | fesal | الورشة | 17 | 12-01-17 12:06 PM |
| خبر هام بالنسبه لمسدسات الصوت | trainman | محدثات الصوت | 45 | 11-11-29 12:13 AM |
| بالنسبه لموضوع السلاح و ادابه | fidodido | الصيد العام | 5 | 11-05-05 05:28 AM |
| سؤال بالنسبه لبنادق الرش | amr_320 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 11-04-04 01:01 AM |
| سؤال بالنسبه لتركيب سوسته | samraghost | الورشة | 3 | 10-11-08 07:48 PM |