![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 808
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
وانا معاك يا هشام بضم صوتى لصوتك وفعلا انا مكنتش اعرف غير من يومين بس وده شئ كلنا رفضناه وهو الانسحاب وزى ما قلت ديه سفينه واللى مضايق وبينسحب يبقى بيغرقها لانه بيتخلى عن مهمته على السفينه ديه
ربنا يهدى الجميع ويرجعه لينا بالسلامه سلام عليكم
__________________
Best Of The Best |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رساله | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 10 | 11-07-21 03:09 PM |
| سؤال للاستاذ بدر | s.elrefaey | ادوات الصيد الثقيله | 10 | 11-04-23 07:52 AM |
| شكر خاص للاستاذ شريف ابو الضيف | emoo | سوق المنتدى | 1 | 11-04-19 12:52 PM |
| شكر للاستاذ شريف ابو ضيف | ahmedfahmy | محدثات الصوت | 21 | 11-03-23 09:09 PM |