![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#24 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 925
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تسلم ايدك ياغالى ...... تصميم فى منتهى الروعة ...... من اشخاص اروع ....... بس انا اعتقد ان الكاب هيكون احسن من التيشرت او يكون الاتنين مع بعض .......... وياريت يكون فى كذة تصميم للشعار اللى هيترسم على التيشرت او الكاب ....... ويكون للعضو حق الاختيار ما بين هذة الشعارات ....... تحياتى لاعضاء هذة الرابطة التى لم اشاهد اروع منهم على الاطلاق
__________________
حسبنا الله ونعم الوكيل
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| موســوعة الخيول ... الحلقة الأولى | dr_mohasan | الصيد العام | 17 | 11-06-10 01:15 AM |
| المهمة الأولي (Mystery TEAM) | Baso | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 43 | 11-04-28 05:01 PM |
| يوجين ستونر (ملك التصميم ) m_16 | rock | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 10-06-25 12:01 AM |
| امكانية التصميم و التعديل و التنفيذ | احمد عواض | الورشة | 14 | 10-04-29 07:56 PM |