![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,520
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السلام عليكم اخي أسف لاختصاري لاني بكتب من التليفون وجوابي لسؤال حضرتك التواصل هيكون عن طريق رابطة الصيد والرماية فسارع بتسجيل نفسك بها والتفاصيل موجودة علي المنتدي وان شاء اللة الاعضاء يفيدوك وأشكرك لشعورك هذا تجاة إخوانك الاعضاء وتحياتي
__________________
إيهما اهم .. التفاعل والنوعية ام زيادة المشاركات والكمية؟؟
http://hh7.net/Jul4/hh7.net_13110235081.jpg |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال لاهل الخبرة فى المنتدى | loma | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 9 | 11-07-08 11:28 PM |
| سوال لتجار المنتدى | walther p99 | محدثات الصوت | 2 | 11-06-03 07:42 PM |
| سؤال الى ابائى واخوانى فى المنتدى | محب | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 11-05-10 01:07 PM |
| توقف مفاجئ فى القلب لما شوفتة | memocco | الصيد العام | 2 | 11-04-06 07:54 PM |
| سؤال لتجار المنتدي ؟ | soliman | البنادق الهوائيه | 3 | 11-03-27 09:42 PM |