![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 137
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
يا باشا المسدس الى انت بتشوفه ده اسمه rohm المانى وسعره من 1800 للاسمر و2300 للستالستيل وهوا عندى وهوا مسدس جميل بس عيبه الوحيد انه بياخد عدد قليل من الطلقات 9 طلقات بس وكمان فيه اجزاء كتير فيبر بس صوته عالى جدا وادائه رائع وخاماته عالية الجودة دا غير انه المسدس الوحيد الى بزرار واحد تقدر تفك اجزاءه وتنضفه بسهوله وتركبه تانى
|
|
|
|
|
|