![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 102
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اشكرك اخ جاسر علي مشاركتك لكن انا عندي نمره اتنين وكنت بادور علي 3 اما با النسبه لنمره واحد فهي قويه واي بندقيه نمره واحد هاي باور ممكن تصطاد بيها ارنب وبط كمان لكن المهم ايه الرش المستخدم يعني مع البنادق الهاي باور نمره واحد لو استخدمت رشه وزنها تقيل فوق ال 13 جرين يبقي معاك مدفع وكمان شكل الرشه مدبب او دائري يعني السوق فيه كتير هاي باور نمره واحد ويبلي وديانا وهنتر لكن المهم الرش
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| خبر لهواة القوة والمتعة باتريوت (ويبلي ) | galal khalifa | محدثات الصوت | 9 | 11-01-03 04:56 PM |
| ويبلى باتريوت | ايهاب ابو الوفا حمدى | البنادق الهوائيه | 4 | 10-10-15 05:15 PM |
| مطلوب ويبلي باتريوت 3 او ديانا 350 ماجنم 2 | محمد عز | سوق المنتدى | 26 | 10-08-25 01:38 AM |
| مسدس ويبلى سكوت للبيع | w-m-a | محدثات الصوت | 7 | 09-11-28 09:24 AM |