![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مصر الي الافضل
في اي مرحله انتقاليه..ينحدر المؤشر و يهبط..ثم يرتفع الي اعلي من ذي قبل هذا طبيعي او انت بتعزل و بعت البيت..عشان تشتري بيت جديد..الفوضي هتعم في المكان..والعفش هيتخبط و هو بيتنقل..وممكن حاجات تتكسر.. تروح البيت الجديد و بردو فيه فوضي..عاوز تعمل نقاشه و نجاره وسباكه كل ده سيء..علي الاقل الاول كنت عايش ف نظام لكن بكره فرحتك ببيتك الجديد بعد ما الشغل فيه ينتهي هيكون اجمل من القديم بكتير.. بعد المرحله الانتقاليه والفوضي..تيجي مرحلة الاستقرار..هذا طبيعي تخيل هذا مثال انك بتغير بيت امال لو بتغير دوله برئيسها و حكامها و اباطرتها ؟؟ محتاجين وقت..وبكره احلي والله ان شاء الله الله هو من كتب للثوره النجاح...الله هو من سينصرنا باذنه معلش المثال غريب شويه بس ده اللي جه ف دماغي d:
__________________
كل اناء ينضح بما فية |
|
|
|
|
|