![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 12
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
وممكن كمان البلو سى 6 يكون كمان مفتوح من المصدر
بصراحة انا معجب بالاتنين بس البلو اكتر وشايف ان اغلبية الاعضاء اللى شاركو معايا قبل كده كانو مع الجاكال فانا قلت اللى متوفر منهم بقى وخلاص يعنى اللى ييجى نصيبى فيه |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اللى عايز يبيع بندقية ان شاء الله اشترى بالاسكندرية | boody | البنادق الهوائيه | 11 | 20-12-08 09:57 AM |
| سبحان الله الهدوء ينزل علي الحيوان عند سماع اسم الله | mido | الموضوعات العامه | 3 | 11-07-04 10:10 AM |
| قصه رسول الله صلي الله عليه وسلم مع النخله | هشام عزب | الصيد العام | 5 | 11-06-14 04:04 PM |
| ان شاء الله نويت اشتري bruni gap تقليد الجلول و ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس بسرعه لو سمحتوا | prince of war | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-04-25 05:26 PM |
| بعض القصائد فى حب الله ( هدية للاخ الفاضل الحاج / عرفة ولكل اعضاء المنتدى حفظهم الله ) | ادهم محمود محمد | الصيد العام | 9 | 10-12-21 02:27 PM |