الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-12, 02:16 PM   #1
carzy man
صياد متفاعل

الصورة الرمزية carzy man

المدينه: فى البحيره
carzy man مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Skype إلى carzy man
Angry سوء التفاهم بين الاعضاء

أولا العضو خوفو ايبن عمتى أنا لما كلمته قلى معتش داخل المنتدى ده فانا عاوز أعرف ايه ايلى حصل

ثانيا موضوع النصب الى شغال ده برجاء من الاعضاء توضيحه كيفيه عمليه النصب دى

ثالثا المشكله الى حصلت فى الموضوع بتاع الاستاز سيد اينتا قلت سعر معجبنيش دا غالى وأنا فاصلتوقلت بكز على أد فلوسى واينتا قلت ميمشيش معايا السعر ده خلاص ميحصلش مشكله ايحنا هنا ايخوات مينفعش ايلى حصل ده

رابعا ليه واحد يخش يقول البلو ده لعبه دا أنا معايه مسدس حى ومحموق على نفسه ومفكر انه هوه الوحيد ايلى معاه مسدس حى أنا معايا سلاح حى ونفسى أشترى البلو سى

خامسا

مينفعش واحد لسه مسجل يخش ويشبه الى أقدم منه باليهود ويغلط فى الاعضاء القدامى ويا ريت كل واحد يحترم العضو الاقدم منه
عاشر من تعاشر فلابد من الفراق .....ولكن لايجب ان يكون الفراق مهين لابد ان يكون الفراق نابع من داخلك وليس لمجرد مشكله عابره فنحن لانمتلك ان نضع الحب فى القلوب فالحب من الله ولكن اذا اضطرت للفراق ففراق واترك ذكرى طيبه ........
carzy man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-07-12, 03:15 PM   #2
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: سوء التفاهم بين الاعضاء

ياريت تدعم كل اللى قولته فى كل نقطة باللينكات اثباتاً لكلامك عشان يبقى النقاش موضوعى بعد اذنك
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-12, 03:27 PM   #3
nour
صياد متفاعل

الصورة الرمزية nour

المدينه: الشرقية
nour مستواه غير معروف

كل الاحترام والتقدير الى اعضاء المنتدى الكرام الذين عرفنا عنهم حسن الخلق والتعاون والمصداقية
غير مقروء 11-07-12, 03:53 PM   #4
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
ياريت تدعم كل اللى قولته فى كل نقطة باللينكات اثباتاً لكلامك عشان يبقى النقاش موضوعى بعد اذنك
+++++++++++++++++++1
يا ريت تقول للاستاذ خوفو يرجع تانى
البيع والشرا لازم فيه الفصال
ومعروف طالما اشتريت حاجه وبتبيع لازم تخسر
وفى الاخر محدش بيبيع ولا يشترى غصب عنه
تحياتى
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-12, 03:56 PM   #5
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
كلام سليم جدا يا طارق ... أتفق معك.

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-12, 05:01 PM   #6
carzy man
صياد متفاعل

الصورة الرمزية carzy man

http://www.egypthunt.net/showthread....d=1#post147297
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=10003&page=7
ألاخ مظهر تابعو الموضوع من أوله

وأنا عاوز أعرف كان تقيمى واحد بقى صفر ليه
عاشر من تعاشر فلابد من الفراق .....ولكن لايجب ان يكون الفراق مهين لابد ان يكون الفراق نابع من داخلك وليس لمجرد مشكله عابره فنحن لانمتلك ان نضع الحب فى القلوب فالحب من الله ولكن اذا اضطرت للفراق ففراق واترك ذكرى طيبه ........
غير مقروء 11-07-12, 05:04 PM   #7
shawkypuma
صياد متفاعل

الصورة الرمزية shawkypuma

المدينه: مدينة نصر
shawkypuma مستواه غير معروف

بارك الله فى قوم ...سمحا أذا باع.... وسمحا اذا اشترى
shawkypuma غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-12, 05:07 PM   #8
carzy man
صياد متفاعل

الصورة الرمزية carzy man

خوفو معرفش هوه مرضاش يقلى أنا بسال الاعضاء ايه الى حصل خلاه زعلان و تضايق جدا لما سالته وكان ناقص يضربنى عيارين لما جبتله سيره المنتدى مع اين هوه الى قيلى على المنتدى ده وقلى كل ايلى يقوله لك الاعضاء تنفزه
غير مقروء 11-07-12, 05:19 PM   #9
صياد الفجر
صياد متفاعل

الصورة الرمزية صياد الفجر

المدينه: مدينة نصر
صياد الفجر مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة carzy man مشاهدة المشاركة
http://www.egypthunt.net/showthread....d=1#post147297
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=10003&page=7
ألاخ مظهر تابعو الموضوع من أوله

وأنا عاوز أعرف كان تقيمى واحد بقى صفر ليه
تقيمييك بقه صفر علشان حد إداك تقييم سلبى فياريت إلى إداك التقييم السلبى بما إنك سألت يبعتلك على الخاص هو إداك كده ليه حفاظاً على روح الموده
تحياتى
صياد الفجر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-12, 08:21 PM   #10
TITODJ
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين

اوسمتي

المدينه: طنطا
TITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITODJ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITODJ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة carzy man مشاهدة المشاركة
أولا العضو خوفو ايبن عمتى أنا لما كلمته قلى معتش داخل المنتدى ده فانا عاوز أعرف ايه ايلى حصل

ثانيا موضوع النصب الى شغال ده برجاء من الاعضاء توضيحه كيفيه عمليه النصب دى

ثالثا المشكله الى حصلت فى الموضوع بتاع الاستاز سيد اينتا قلت سعر معجبنيش دا غالى وأنا فاصلتوقلت بكز على أد فلوسى واينتا قلت ميمشيش معايا السعر ده خلاص ميحصلش مشكله ايحنا هنا ايخوات مينفعش ايلى حصل ده

رابعا ليه واحد يخش يقول البلو ده لعبه دا أنا معايه مسدس حى ومحموق على نفسه ومفكر انه هوه الوحيد ايلى معاه مسدس حى أنا معايا سلاح حى ونفسى أشترى البلو سى

خامسا

مينفعش واحد لسه مسجل يخش ويشبه الى أقدم منه باليهود ويغلط فى الاعضاء القدامى ويا ريت كل واحد يحترم العضو الاقدم منه

انا معاك وباكد كلامك وقول لخوفو حبيبى ارجع ومش مستاهلة تزعل لان كلنا اخوات والبيع عرض وطلب مش عارف لية لما بنفاصل الناس بتزعل اوى حاجة غريبة واللة
TITODJ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-12, 08:27 PM   #11
TITODJ
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين

اوسمتي

المدينه: طنطا
TITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITODJ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITODJ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
+++++++++++++++++++1
يا ريت تقول للاستاذ خوفو يرجع تانى
البيع والشرا لازم فيه الفصال
ومعروف طالما اشتريت حاجه وبتبيع لازم تخسر
وفى الاخر محدش بيبيع ولا يشترى غصب عنه
تحياتى

وانا بتقفق معاك يا باشا لازم الفصال ولازم اللى يبيع المستعمل لازم يخسر لانو مستعمل مش جديد ولو قولت سعر مش عاجب اللى بيبع يقولك انت مش بتفهم فى البيع والشراء حاجة غعريبة واللة وفى الاخر يا جماعة احنا اخوات والبيع عرض وطلب واللى مش عاجبو السعر يقول يفتح اللة مش يغلط ويستهزء فى العضو دة راى الشخصى وارجع يا خوفو كلنا بنحبك وانا اول واحد لانك انسان محترم
TITODJ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-12, 08:38 PM   #12
kiko_2015
صياد قديم

المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى

بلغ خوفو انو لازم يرجع .. خوفو مش مجرد عضو .. ده رمز و تاريخ..
ارجع يا خوفو ده احنا احفادك..قصدي كلنا اخواتك
غير مقروء 11-07-15, 09:02 PM   #13
sayedlabib
صياد قديم

الصورة الرمزية sayedlabib

المدينه: القاهره
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق

بص انا هارد على الجزء ده انا عمرى ماغلطت قبل كده فى حد من المنتدى والمشاحنات اللى حصلت بينى وبين عضو اخر فى المنتدى هاقولك سببها انتا اصلك مش متابع من الاول

انا كنت عارض فى مره بلو سى جديد ب 1200 جنيه كتبلى على العام لو ب 900 انا شارى وقبل منها نفس الكلام فى الجاكال كنت عارضه ب 1100 قاللى لو ب 800 انا شارى المهم ان فى ناس كلمتنى على البلو وافتكرت ان سعره هو ال900 وانى انا مغلى السعر مع ان كل الناس بتبيعه بنفس السعر المهم انا كتبت مشاركة فى موضوع نفس الزميل اللى قاللى لو ب 900 انا شارى على البريجيدير بتاعه قولتله لو ب 500 انا شارى هو اول من بدأ بالغلط وقاللى شكلك متعرفش حاجه عن المسدس اصلا بس الاسلوب معجبنيش

المهم الموضوع عدى وانتهى عرضت برضه بلو سى تانى قاللى نفس الكلام على العام برضه وقاللى انه بيتباع ب 1100 وانتا مغلى السعر وكان فى نفس الوقت مشارك فى موضوع بيع بلو سى 06 ب 1150 وكان قايل سعر كويس وانا كنت عارضه بنفس السعر فده اللى ضايقنى وحاسيت انه يقصدنى انا بقى والموضوع الحمد لله انتهى على خير هو راجل محترم وانا بعتبروا زى باقى الاعضاء وكانت مشادة وانتهت الحمد لله وانا مش من النوع اللى قلبه اسود يعنى والله انا اتشرف بالراجل ده فى اى وقت فى مشاركاتى واعتبرت الحمد لله ان الموضوع كأن لم يكن تماما عرفت بقى يا زميلى العزيز واقسمت بالله انى لن ادخل فى مهاترات ابدا مع اى عضو مهما كتب سوف اعود الى اسلوبى القديم الذى بدأت بيه مشوارى فى المنتدى المحترم ده

اما بخصوص من يدخل ويسخر من زملاؤه فانا واثق ان الادارة لن تكون مكتوفة الايدى امام اى تجاوز
غير مقروء 11-07-16, 06:49 PM   #14
carzy man
صياد متفاعل

الصورة الرمزية carzy man

شكرا لتفاعلك مع الموضوع بس الى عوزه يفاصل يكلمك على الخاص واينتا و السعر الى يعجبك وأنا واثق اين الاخ العزيز titodj مكنش يقصد تهبيط السعر هوا ممكن مكنش معاه الاالمبلغ الى بيقول عليه بس وده من عشمه كأخ
غير مقروء 11-07-17, 12:15 AM   #15
sayedlabib
صياد قديم

الصورة الرمزية sayedlabib

المدينه: القاهره
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق

بالظبط كده الفصال يكون على الخاص ولعلمك انا مش بزعل لما حد بينصح حد بخصوص السعر يعنى مثلا لو انا كاتب على البلو سى 1600 تفتكر لو حد قاللى على العام لا ده كتيير وانتا بتبالغ انا هزعل لا طبعا اللى زعلنى بس اننى كنت ببيع بنفس سعر السوق الحالى وعموما انا والله مابقيتش بتاجر خالص والمسدس كان بتاع احد الزملاء بس يلا الحمد لله مافيش زعل ولا خلاف وكلنا اخوه زى مانتا قولت والواحد مش هايكسب حاجه من الزعل لكن هايكسب كتيير من حب الناس ومعرفتهم

sponsor links