![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد قديم
|
بصو ياشباب هيه حسبه صعبه اوى الاعتصام السلمى مفيهوش جدال وكله متفق عليه بس نيجى للنحيه التانيه المعتصم ده حريقه من جوه وفى ناس بتوجه وبرضه مش هيتحقق حاجه بدون ضغط وعارف ان الضغط ده هيعطل مصالح ناس طب مهو مصالح البلد كلها متعطله يبقى نعتصم سلمى طب مهو محدش هيعبرنا حسبه صعبه
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اخطر الطرق الجبليه ..... بالصور | essam assem | الصيد البري وادواته | 21 | 12-05-06 10:44 PM |
| رأيك يهمنا (Norica 90) او (Hatsan 135) الافضل .!!؟ | roome | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 7 | 11-02-27 10:18 PM |
| بعيدا عن الصيد(من الشارع المصرى تانى) | salahfareed | الصيد العام | 6 | 10-01-31 12:48 AM |
| من الشارع المصرى(بعيدا عن الصيد) | salahfareed | الصيد العام | 13 | 09-12-09 02:06 PM |
| الطرق المستعملة في تدريب الكلاب((السلق)):- | عاصــم الشبراوينــي | الصيد بالكلاب | 2 | 08-08-18 08:25 AM |