![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 875
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() |
باشا .. .. لازم نصطاد مع بعض ..
و نفسي أعمل إحصائية .. للصيادين االمتواجدين في كل محافظة .. عشان نتقابل ولو مرة كل أسبوع لمادة ساعة على الأقل .في مكان مشهور .. مثلا لسكان القاهرة نتقابل في .. .سهل الوصول ليها من جميع أنحاء القاهرة .. حد بيأيدني في الموضوع ده ؟!
__________________
http://img217.imageshack.us/img217/3325/up1zn4.jpg التعديل الأخير تم بواسطة msgm ; 08-12-02 الساعة 07:54 AM |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايه رايكم فى الفديو ده | ابو عامر | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 2 | 10-10-01 07:02 PM |
| ايه رايكم في الماركة دي | ahmed.saddik | سوق المنتدى | 12 | 10-05-01 03:45 PM |
| ايه رايكم نصطاد مع بعض؟ ''ارجو التثبيت'' | mroyalhunter | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 09-12-31 12:20 PM |
| الى الخبراء ايه رايكم فى ال bsa? | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 17 | 09-11-23 09:30 PM |
| محتاج رايكم | avn311 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 1 | 09-05-07 09:56 AM |