الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 08-05-14, 04:07 AM   #6
msgm
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية msgm
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 875
معدل تقييم المستوى: 11
msgm مستواه غير معروف
افتراضي رد: ايه رايكم فى الصيد ده ؟ ؟ ؟

باشا .. .. لازم نصطاد مع بعض ..

و نفسي أعمل إحصائية .. للصيادين االمتواجدين في كل محافظة .. عشان نتقابل ولو مرة كل أسبوع لمادة ساعة على الأقل .في مكان مشهور .. مثلا لسكان القاهرة نتقابل في .. .سهل الوصول ليها من جميع أنحاء القاهرة ..

حد بيأيدني في الموضوع ده ؟!

التعديل الأخير تم بواسطة msgm ; 08-12-02 الساعة 07:54 AM
msgm غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ايه رايكم فى الفديو ده ابو عامر صور وفيديو الصيد ورحلاته 2 10-10-01 07:02 PM
ايه رايكم في الماركة دي ahmed.saddik سوق المنتدى 12 10-05-01 03:45 PM
ايه رايكم نصطاد مع بعض؟ ''ارجو التثبيت'' mroyalhunter بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 09-12-31 12:20 PM
الى الخبراء ايه رايكم فى ال bsa? mada6680 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 17 09-11-23 09:30 PM
محتاج رايكم avn311 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 1 09-05-07 09:56 AM


الساعة الآن 07:36 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir