![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 134
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
انا طول عمرى بخاف من النقطه بتاعت
ان البليه تخبط فى حرف الطبه وترجع تانى دى وعايز اسأل عليها بس خايف انى اخد تريقه للصبح و انا اصلا مبستخدمش البلى
__________________
يا رفـاقـى إن دربـى *** شائـك صعب المسـير قـد ألاقـى فيه غدرا *** أو حـمـاقـات الصـــغيـر أو خسيسا يتعالـى *** ساحـباً ذيـل الــغــرور غـير أنى سـوف أمضـى لـن أضـج و لـن أثــور
|
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الطبة الي تجعل المسدسات تضرب بلي اتوماتيك | smsmn8888 | الورشة | 26 | 12-01-31 12:55 AM |
| Sig Sauer P226 مسدس القوات الخاصة | محمود5555 | ادوات الصيد الثقيله | 11 | 11-12-24 03:32 PM |
| بعض الصور لمجموعة البنادق الخاصة بي | Consul | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 84 | 11-06-16 07:10 PM |
| نرجو عمل قسم للمعلومات الخاصة بالبنادق | galal khalifa | الصيد العام | 2 | 09-12-31 12:25 PM |
| البنادق الخاصة بي وبابني | galal khalifa | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 12 | 09-11-18 04:16 PM |