![]() |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
ههههههه .. المسدس جميل .. بس لو لاقيته .. هتلاقي 8ملل .. لكن 9ملل صعب شوية .. إنما مش مستحيل
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــع
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| Bruni p4 | staf | ادوات الصيد الثقيله | 18 | 11-04-23 02:37 AM |
| بمطلوب bruni P4 لكن رش ليس صوت | omarmy007 | سوق المنتدى | 0 | 11-04-10 11:34 PM |
| bruni 85 | remo81 | سوق المنتدى | 8 | 11-03-18 02:26 PM |
| bruni P4 | remo81 | سوق المنتدى | 0 | 11-03-14 10:54 AM |
| Bruni P4 Gun | Abul-Ela | الورشة | 4 | 10-11-27 06:37 PM |