![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: المنيا
المشاركات: 234
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
فكرة حلوة جداً ليه ما تحاولش البداية فى عمل جرابات لأعضاء المنتدى بأسعار معقولة وبخامات ممتازة زى ما عملت وأهو منها مشروع تجارى وفى نفس الوقت أعضاء المنتدى يستفيدوا من خبراتك ؟
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 224
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
الفكره رائعه جدا انا رايي انه ينفذها . ويعمل موضوع ويعرض فيه شغله ويعرض السعر والخامات المصنوع منها الجراب . واللي عاوز يكلمه .
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 81
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
أولا : أشكركم جميعا لهذا التشجيع لي ، ومع خالص إحترامي لجميع رواد المنتدي . ثانيا : موضوع عمل الجرابات مشروع فكره مش وحشة بس هيه عايزه تفرغ لإن الموضوع ده بيتعمل يدوي ، وبياخد وقت وجهد كتير ، والحقيقة أنا معنديش الوقت ده لإن عندي مسؤليات تانيه خاصة بتدريسي في الكلية . ثالثا : الجراب إتكلف معايا تقريبا 100 جنيه وكان فيه حاجات من عندي ، بس هوه الحقيقة حاجة محترمة جدا وكل إللي شافة عجبه ، وشكله فيه رهبة السلاح وده مش كلامي ده كلام الناس لما شافوه معايا ، وأخد مني تقريبا إسبوع علي ماخلص ، طبعا ماكنتش قاعد له كل يوم من أول النهار ، فلو عايز أعمله تاني ويكون مصدر دخل ليه ومشروع طبعا لازم حيكون فيه مكسب يوازي تعبي ، وفي الحاله ديه حيغلي ، وأعتقد إن فيه ناس كتير حتستكتر المبلغ ، وممكن يكون كتير عليها ، لكن مافيش مانع إني أفكر في الموضوع ده لو كان حيكون بشكل مرضي ومناسب ليه ماديا ، ويكفي تعبي ومجهودي . مع خالص شكري وتقديري
__________________
د / خالد |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: في المسكن
المشاركات: 830
معدل تقييم المستوى: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز جراب | besso | ادوات الصيد الثقيله | 9 | 11-03-10 10:05 AM |
| المدى المؤثر للبندقية الرش | القناص | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 20 | 10-10-27 10:27 AM |
| ردا لجميل و فضل المنتدى عليه و تعريفا بنفسى المتواضعه | Godzalla | الصيد العام | 13 | 10-09-25 02:35 PM |
| يرات مساعدتكم... ربنا يخليكم | egypt-hunter | سوق المنتدى | 0 | 10-09-21 09:57 PM |
| بقع على جراب البندقيه !! ايه الحل | ابن سوهاج | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 10-09-03 04:44 PM |