![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| منتدى سؤال وجواب خاص بأسئله الاعضاء الجدد عن كل ما يخص الاسلحه وبنادق الصيد |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Aug 2015
المدينه: الغربية
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
متشكر جدا ليكو يا جماعه وبجد نصاءحكم مفيدة جدا
انا اشتريته ب ٨٠٠ ينفع لو رفعت الصور للمسدس تعرفونى اذا كان كويس او مش كويس وشكراً
__________________
col.bons |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
علي العموم بداية مناسبة وزي مقالك عاطف مش لازم تتحامل علية حتي لو كان زوراكي ولا روم مش مصنوع علشان نتحامل علية ونضرب بية ونتسابق وكدة واي عطل في المسدس احنا موجودين وممكن تشرفنا بردو في جروب الواتس نفيدك في الطوارئ وبعدين تعمل موضوع في المنتدي بمشكلتك |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Aug 2015
المدينه: الغربية
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
تمام بس ادخل ازاى على جروب الواتس
__________________
col.bons |
|
|
|
|
|
#4 |
|
مشرف سوق المنتدى
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 629
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Aug 2015
المدينه: الغربية
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
01158047083
__________________
col.bons |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|