![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| منتدى سؤال وجواب خاص بأسئله الاعضاء الجدد عن كل ما يخص الاسلحه وبنادق الصيد |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
مشرف قسم الاسلحه
تاريخ التسجيل: Sep 2014
المشاركات: 951
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الحقيقة انا مش عايز اكرهك فى المسدس وف الهواية من اولها لكن للامانة انت المفروض كنت اشتريت حاجة غير الفالترو لانه اكيد مش الايطالى طبعا وهو مسدس على قده بصراحة وزى ما قالك نور انت وحظك ممكن الحتة اللى معاك يبقى ادائها كويس وممكن لأ بس ف جميع الحالات خليك خفيف عليه وما تضربش ع الفاضى ونضف وزييت باستمرار وعموما المسدس مهما كانت صناعته متواضعة لكن مع الاهتمام والاستخدام الصح يعيش معاك ان شاء الله
ملحوظة : اخى الكريم الاستفسار عادة بيكون قبل الشرا لاغتنام الفائدة
__________________
اللهم احفظ مصر وجيشها وارحم شهدائها الابرار |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|