الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-03-07, 12:04 AM   #1
mohamed2010habib
مشرف قسم الصيد البرى والاقسام الرئيسية

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: المنصوره
المشاركات: 1,073
معدل تقييم المستوى: 202
mohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدى
افتراضي رد: افيدوني

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
لان الشنغهاي بتاعت تدريب زي الرمسيس فالواحد عايز ينقل لحاجة اعلى وشكرا عالنصيحة
الرمسيس بتاعت تدريب ازااااااى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دى بندقيه صيد بجد بشهادة صيادين كبار!!!
__________________

د.محمد حبيب
mohamed2010habib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-07, 10:06 AM   #2
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: افيدوني

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed2010habib مشاهدة المشاركة
الرمسيس بتاعت تدريب ازااااااى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دى بندقيه صيد بجد بشهادة صيادين كبار!!!
كلام سليم بس في ناس مببتسلكش فيها وفي ناس فاهماها وحافظاها كويس يعتي البندقية الرمسيس عايزة واحد ايدة ثابتة جدا عشان نمرة واحد مش واحد مبتدا وكمان في حاجة تانية يعني مثلا انا سمعت كتير انها بتشتغل تمام وبعد فترة بتظهر العيوب والعيوب دي عايزة واحد فاهملها مش واحد غلبان ميعرفش حاجة ولا يعرف يوديها لمين وكمان افرض انك في مكان في اليمام حساس يعني لو هو ابعد منك ب40 متر وانت جيت تقرب اكتر هيطير وعمر الرمسيس ما تجيب المسافة دي وساعتها بقا نعد نغني ظلموووه ههههههههههههه
واخيرا الرمسيس سرعتها اقل حاجة في البنادق الضغط الهواء وكمان نمرة واحد يعني اقل حاجة في كل حاجة وعشان كدة ناس معينة الي فاهماها ومش عشان هيا عملت مذابح من ناس محترمة اقولك البنادق التانية مع نفس الناس عملت مذابح انيل منها
وببردة المصري حاجة والاسباني او الالماني او اي حاجة اكيد افضل لاننا عمرنا ما هننتج حاجة احسن من ناس احنا متخلفين عنهم باكتر من 1000 سنة
تحياااااتي
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
افيدوني love_hell الورشة 7 12-05-23 05:00 PM
افيدوني Bebo الصيد العام 5 11-02-09 09:53 PM
افيدونى jamayka سوق المنتدى 4 11-02-09 05:03 PM
يا اهل الخبره افيدوني mendy بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 6 10-09-11 02:36 AM
افيدوني يا هل الخبره egypt sniper بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 4 09-12-04 01:16 PM


الساعة الآن 07:59 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir