![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
امممممممممممممممم كلام منطقى جدا خد بالك فعلا ان الرش المضروب منتشر جدااااااااااااااااا ممكن نعرف اشتريت الرش دة منين اعتقد ان الرش اللى ماضربش لسة هو الماستر بوينت و الديابلو الالمانى ممكن تجربهم برضة سؤال اخر الرش اللى فى العلبة 3 اوزان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
![]() سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 277
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
بالنسبه للوزن ما عرفش لكن ما أعتقدش مختلف لأن تصنيع الرش بيتم على مرحلتين أولا الصب بوزن ثابت (علشان كده ما يتهيأليش أن الوزن مختلف) ثانيا الكبس (swaging) و ده بيستعملوا فيه قوالب مختلفه (عدد كبير من القوالب) علشان الأنتاج يكون أسرع الشركات زي JSB بتكتب رقم القالب على علبه الرش لأن ممكن زبون يلاقي بندقيته بتجمع حلو أوي مع القالب ده و مش التاني الفرق بمقدار 0.01 مم هو السبب في عدم التجميع ده |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مشكلة مع ال b3-2 | talha | الورشة | 2 | 12-09-06 04:15 PM |
| لكل مشكلة حل !! | عبــ الله ــد @ | الموضوعات العامه | 6 | 12-04-22 11:24 AM |
| مشكلة | اسامة | الورشة | 3 | 11-06-06 08:35 PM |
| مشكلة | MAX | الصيد البري وادواته | 8 | 11-03-30 01:14 PM |
| مشكلة | mido axis | محدثات الصوت | 1 | 11-02-27 11:27 AM |