![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 1,103
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
لا يا حج عزت الاسلحه هناك بترخيص فعلا وبيطلع بسهوله ليهم هما انما الاجانب _زينا _ لا :mad: انا عشت هناك 17 سنه لكن هناك مش بيسعو ورا الاسلحه اللي بتعجبنا احنا زي الطبنجات هناك بيسعو ورا البنادق الخرطوش وبيسموها الشوزن والخرطوش بتاع الذخيره اسمه فشق وورا الالي وبيسموها بندقه وورا بنادق الطلق وبيسموها السكتون و حاجات تانيه انما الطبنجات هناك فبتتباع في حدود 4000 ريال الى 9000 ريال :mad: تخيل انا صاحبي لسه شاري هناك مسدس اسمه نورينكو NP22 Norinco يعتبر نسخه من المسدس سيج سوار دي صورته ![]() أشتراه بـ4500 ريال لا ومعاه ايه خزنه اضافي + دستين 9 ملي نيروينكو النوع بحقها والدسته سعرها بـ500 والدسته فيها خمسين رصاصه ![]() الطبنجات هناك برخص التراب لان مافيش عليها اي اقبال عالي مجرد اقتناء لا أكتر لكن الذخائر فبتتباع بدون ترخيص او مسئوليه على البائع بلدان بقه مريحه أهلها مش زينا تغلب على ماتجيب السلاح وتدوخ على ماتجيب الذخيره!!!
__________________
هاوي اسلحه بيضاء
|
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فى القريب العاجل يتم الاستيراد | محمد ياقوت | الصيد العام | 45 | 12-07-10 02:17 PM |
| الاستيراد من الخارج | talha | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 12-03-08 12:33 PM |
| لمن يريد الاستيراد | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 4 | 11-09-24 12:10 PM |
| مساعدة في الاستيراد والتصدير | mido | الموضوعات العامه | 2 | 11-08-20 04:16 PM |
| الاستيراد شغال | smsmn8888 | الصيد العام | 6 | 11-03-30 04:21 PM |