![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#23 | |
|
صياد متفاعل
|
اقتباس:
بصراحه انا بسعد لما اشوف تعليقات حضرتك في اي موضوع ومازلت بتعلم من ردود حضرتك الكثير هو فعلا الكناس ده افضل فينيش في التركي من ناحية دقه الصناعه وجودة الدهان انا اللي معايا قرب على السنه ولسه لونه مغيرش خالص بعكس الايطالي معايا بروني بي 4 ولونه غير من يومين اتنين خدته من غير جراب تحت الهدوم ومن ساعتها مش عايز يرجع للونه تاني انما ده من يوم ما جيبته وانا بشيله من غير جراب وبصراحه انا بحب السلاح ده بعد البريتا قوي وتقبلوا مروري وكل عام وانتم جميعا بخير وسعاده وصحه ونجاح
__________________
Devilgrand |
|
|
|
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مسدس أسمه قناص |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بما انك قناص (أختبار التركيز) | mercury | الموضوعات العامه | 29 | 11-12-13 01:27 PM |
| قناص العيون 2 | ahmed6394 | الموضوعات العامه | 0 | 11-12-06 10:22 AM |
| اجمد قناص | ayman71 | الموضوعات العامه | 1 | 11-10-01 05:53 PM |
| حد من الادارة أو من الاأخوة الاعضاء أتعامل معا الاخ اللى أسمه المحارب ؟ | dizL | الموضوعات العامه | 13 | 11-09-07 08:12 PM |
| كيف تصبح قناص ماهر؟؟ | سيدخالد | الصيد العام | 33 | 11-08-27 10:04 PM |