![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#6 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 116
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
ايوة يا استاذي الفاضل المشروع مربح جدااا ودائما بضاعته بتتباع
والخام بييجي من شركة الدخيلة بييجي تحت اسم خام سلك مواعين واسعار المكن الجديد للي حابب يعرف الالماني انتاج 2 طن / الوردية ب 3.5 مليون والصيني ب 1.7 مليون والمصري ب 450 الف او اقل بشوية والمصري موديل الماكينة بتاعتي اللي بتطلع واحد طن كان معروض ب 300 الف واستعمال سنتين بس للصدق هو احدث في بعض الاشياء البسيطة من الماكينة اللي عندي وسعر المكنتين انا شايف انه حلو جداا خصوصا انه فيهم واحدة بنتج سلك الماني ناعم والمكنتين ممكن تحطهم في الدور الارضي مثلا المكنة اللي بتطلع سلك ناعم طولها 10 متر والتانية 16 متر او اقل بشوية ومش بيحتاجو غير 4 او 5 عمال للمكنتين وعند الجدية في الشراء ممكن السعر يقل شوية باذن الله |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نصيحة من أصحاب ماكينات صيد السمك | mman2005 | ادوات صيد الاسماك | 8 | 11-09-15 12:24 PM |
| صناعة التيليسكوب | memocco | الصيد البري وادواته | 11 | 11-06-29 08:45 PM |
| الفزلكة المصريه فى صناعة المقروطة الناريه "أول صناعة تحت بير سلم تضرب خرطوش" | Zero | ادوات الصيد الثقيله | 16 | 11-06-21 12:27 AM |
| كيف يتم صناعة الغبـــــــــــــــاء | هشام سمير | الصيد العام | 57 | 10-10-05 10:36 AM |
| مجموعة ماكينات صيد اصلية لن تجدها الان | salahghanam | صيد السمك | 5 | 10-10-03 11:59 AM |