![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#23 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
الله ينور على الموضوع و المشاركات المفيدة و الجميلة , و تحياتى لأستاذ كفافى على فكرة الستوك بتاع العربيات لإنى لسه شاريه امبارح و كنت بدأت أطبق الفكرة النهاردة و صنفرت و أحب أضيف للفكرة إن نضيف على الستوك نقطة هاردنر و ديه أنبوبة صغيرة بتتباع عند محلات الدوكو و بتخلى الستوك أصلب و يتحمل أكتر.
مع تحياتى |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اهداء لكل الناس في المنتدى | s.elrefaey | الموضوعات العامه | 14 | 11-10-16 01:58 AM |
| معايا اكيد كسبان | هشام رمضان | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-06-18 04:30 PM |
| مطلوب مسدس والتر ألمانى معدن | zoro_elsharq | محدثات الصوت | 1 | 11-03-05 12:51 AM |
| اهداء الى م/ طلعت باشا وكل المنتدى | umarex | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 09-12-16 08:46 PM |
| هل هناك سن معين لاممارسة و التدريب على الرماية؟ | El Fateh | ادوات الصيد الثقيله | 3 | 09-12-04 06:18 AM |