الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-05, 11:46 PM   #1
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: معركت 2/9 بين الاخوه ماجد و تيتو

بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله...بارك الله فيكم حبايب قلبي...سلمت يديكم وبارك الله فيما رزق وبألف هناء وشفاء...بس كده يا شباب هاتاكلوا حمام ويمام لحد عيد الأضحى...مش ها تزهقوا كده...بكره تشتاقوا للفول والطعمية...ومش بعيد الكشري...خيرا إن شاء الله...إبقوا سيبوا شوية لإخوانكم الغلابة إللي بيحمدوا ربنا على عصفور وحيد غلبان وشكله غريب عن المنطقة وتايه...حصيلة يوم كامل وشمس وحر وعطش...أنا بأقول نأخذها من قصيرها ونصطاد فول وطعمية من عند الشبراوي...أسهل وأوفر...ومن غير بندقية ولا رش...وفي إنتظار طلعاتكم القادمة إن شاء الله...إلى الأمام يا شباب...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-06, 12:04 AM   #2
drmaged40
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المدينه: الجيزة
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8
drmaged40 مستواه غير معروفdrmaged40 مستواه غير معروف
افتراضي رد: معركت 2/9 بين الاخوه ماجد و تيتو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة consul مشاهدة المشاركة
بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله...بارك الله فيكم حبايب قلبي...سلمت يديكم وبارك الله فيما رزق وبألف هناء وشفاء...بس كده يا شباب هاتاكلوا حمام ويمام لحد عيد الأضحى...مش ها تزهقوا كده...بكره تشتاقوا للفول والطعمية...ومش بعيد الكشري...خيرا إن شاء الله...إبقوا سيبوا شوية لإخوانكم الغلابة إللي بيحمدوا ربنا على عصفور وحيد غلبان وشكله غريب عن المنطقة وتايه...حصيلة يوم كامل وشمس وحر وعطش...أنا بأقول نأخذها من قصيرها ونصطاد فول وطعمية من عند الشبراوي...أسهل وأوفر...ومن غير بندقية ولا رش...وفي إنتظار طلعاتكم القادمة إن شاء الله...إلى الأمام يا شباب...خالص تحياتي...
تشجيعك عندى بالدنيا يا جمال بك .....و الله تشجيعك ليا كتشجيع والدى .... و كفايه ان كل الصيد ده من مشورة حضرتك السليمة و رأيك السديد فى اختيار البام..... ربنا يخليك لينا يا اب المنتدى الروحى
drmaged40 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-06, 01:17 PM   #3
mero1x
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mero1x
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
المشاركات: 663
معدل تقييم المستوى: 11
mero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريق
افتراضي رد: معركت 2/9 بين الاخوه ماجد و تيتو

بجد الله ينور فعلاً قناصين
وبما انى من ملاك البام اقدر اقولك ان مجرد صيدك بالبام يدل على مهارة فى استخدام السلاح لا يعلى عليها وانت طبعاً فاهمنى

البام يا جماعة السهل الممتنع

وتقبل مرورى
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
mero1x غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-06, 01:34 PM   #4
drmaged40
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المدينه: الجيزة
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8
drmaged40 مستواه غير معروفdrmaged40 مستواه غير معروف
افتراضي رد: معركت 2/9 بين الاخوه ماجد و تيتو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero1x مشاهدة المشاركة
بجد الله ينور فعلاً قناصين
وبما انى من ملاك البام اقدر اقولك ان مجرد صيدك بالبام يدل على مهارة فى استخدام السلاح لا يعلى عليها وانت طبعاً فاهمنى

البام يا جماعة السهل الممتنع

وتقبل مرورى
حبيب قلبى يا احد فراد الفرقة الناسفة للطير (العضو الاخر فى الفرقة هو ابو فارس الغالى)... نورت الموضوع ..... بس الصيد بالبام سهل مش صعب خصوصا و انى بصطاد مع ابى الحبيب بالخرطوش.......فمتعود على الrecoil بتاع الخرطوش و الصيد بسن نملة الزبابة فقط ... شرفت موضوعى يا ميرو
drmaged40 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اعتذار لاخى الحبيب hamam مسافر عبر البرارى الموضوعات العامه 2 11-07-25 09:52 PM
اعتذار لاخى فى الله ابو سيف مسافر عبر البرارى الموضوعات العامه 13 11-07-25 05:05 PM
سوال لاخى الكبير doss99 فيلمعربى ادوات الصيد الثقيله 17 11-03-30 12:33 AM
طلعة صيد 19-12 لاحد افراد فرقة ال b3-2 محمد رضا العبد صور وفيديو الصيد ورحلاته 26 10-12-24 03:35 AM


الساعة الآن 02:46 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir