![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
الاب الروحي للمنتدى
|
بسم الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله...بارك الله فيكم حبايب قلبي...سلمت يديكم وبارك الله فيما رزق وبألف هناء وشفاء...بس كده يا شباب هاتاكلوا حمام ويمام لحد عيد الأضحى...مش ها تزهقوا كده...بكره تشتاقوا للفول والطعمية...ومش بعيد الكشري...خيرا إن شاء الله...إبقوا سيبوا شوية لإخوانكم الغلابة إللي بيحمدوا ربنا على عصفور وحيد غلبان وشكله غريب عن المنطقة وتايه...حصيلة يوم كامل وشمس وحر وعطش...أنا بأقول نأخذها من قصيرها ونصطاد فول وطعمية من عند الشبراوي...أسهل وأوفر...ومن غير بندقية ولا رش...وفي إنتظار طلعاتكم القادمة إن شاء الله...إلى الأمام يا شباب...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المدينه: الجيزة
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2008
المشاركات: 663
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بجد الله ينور فعلاً قناصين
وبما انى من ملاك البام اقدر اقولك ان مجرد صيدك بالبام يدل على مهارة فى استخدام السلاح لا يعلى عليها وانت طبعاً فاهمنى البام يا جماعة السهل الممتنع وتقبل مرورى
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المدينه: الجيزة
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() |
حبيب قلبى يا احد فراد الفرقة الناسفة للطير (العضو الاخر فى الفرقة هو ابو فارس الغالى)... نورت الموضوع ..... بس الصيد بالبام سهل مش صعب خصوصا و انى بصطاد مع ابى الحبيب بالخرطوش.......فمتعود على الrecoil بتاع الخرطوش و الصيد بسن نملة الزبابة فقط ... شرفت موضوعى يا ميرو
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اعتذار لاخى الحبيب hamam | مسافر عبر البرارى | الموضوعات العامه | 2 | 11-07-25 09:52 PM |
| اعتذار لاخى فى الله ابو سيف | مسافر عبر البرارى | الموضوعات العامه | 13 | 11-07-25 05:05 PM |
| سوال لاخى الكبير doss99 | فيلمعربى | ادوات الصيد الثقيله | 17 | 11-03-30 12:33 AM |
| طلعة صيد 19-12 لاحد افراد فرقة ال b3-2 | محمد رضا العبد | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 26 | 10-12-24 03:35 AM |