![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
شيف المنتدى
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 281
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا ماشى فى العتبة قابلت ابى نواس الشاعر الماجن قلتلو بقالى كتير مسمعتكش رد وقال حتسمع كتير هنا وفى الابويرا وكمان فى شارع ذكى وكمان رمسيس عن حبايبى فلتلو هو فية حدبيحب المجون وشعر الغولمانيات والعشق قال كان فى العصر الجاهلى انما ابى نواس2010حاجة تانية قولت طيب سمعنى الجديد قلى توعدنى اشوفك عند الكبير فى رمسيس قولت لوسمحولى قال اسمع ياسيدى (اكدب اسرق غش ماستطعت من البشر اونثى اكانت ام ذكر والدار اسرق عروقهاوالوالدين قلبهما حيث مصيرك الى صقر ) عروق الدار هية السوست البتيجى فى الكرتونة
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|