الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-05-31, 09:20 PM   #1
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: الدردشه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3 مشاهدة المشاركة
تم ارجاع و تثبيت الموضوع
شكرا ليكم جميعا
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-31, 09:25 PM   #2
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: الدردشه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشرف عام 3 مشاهدة المشاركة
تم ارجاع و تثبيت الموضوع
جزيل الشكر على المساعده يا فندم
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-05-31, 11:53 PM   #3
omarmagic
صياد قديم
 
الصورة الرمزية omarmagic
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,634
معدل تقييم المستوى: 17
omarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريقomarmagic في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarmagic
افتراضي رد: دردشه واستفسار

انا اسمع ان الواى بروتين مفهوش ضرر بس برضو استنى هاشم باشا
__________________
الطيبة ليست غباء
انما نعمة فقدها الاغبياء
omarmagic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 12:20 AM   #4
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

متشكر جدا لحضرتك وانا هستني رد استاذ هشام حتي مطلع الفجر
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 10:23 AM   #5
the ghost
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية the ghost
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 952
معدل تقييم المستوى: 10
the ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

الواى بروتين مفهوش ضرر بس متجيبهوش مضروب وخده فى مواعيده وسيبك من العك البيض باللبن كل حاجة لوحديها
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
the ghost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 11:08 AM   #6
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

طيب بالنسبه للاوزان اشيل اد ايه والعب كام ساعه في اليوم وكام يوم في الاسبوع
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 12:09 PM   #7
the ghost
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية the ghost
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 952
معدل تقييم المستوى: 10
the ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta fs92 مشاهدة المشاركة
طيب بالنسبه للاوزان اشيل اد ايه والعب كام ساعه في اليوم وكام يوم في الاسبوع
العب يوم ويوم وشيل على قد ما تقدر دور خفيف دور متوسط دور تقيل دور تقيييل وساعة فى اليوم لحد ما تخلص تمارينك
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
the ghost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 01:47 PM   #8
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost مشاهدة المشاركة
العب يوم ويوم وشيل على قد ما تقدر دور خفيف دور متوسط دور تقيل دور تقيييل وساعة فى اليوم لحد ما تخلص تمارينك
بس ساعه كفايع دا انا كنت ببلعب 3 ايام في اليوم 4 ساعات
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 02:53 PM   #9
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا انا اسف على التاخير

الواى بروتين يعتبر مكمل غذائى لا ضرر منة حتى لو سفيت الشكارة كلها مش هيحصلك اكتر من الام فى المعدة بسيطة و ممكن امساك لا غير لكنة مش هيديك الى انتا عايزة طبعاا لانة لا يحتوى على كل المكملات

ممكن تاخد نوع باودر نضيف مثلاا الواى بروتين + حبوب امينو 2222
طبعا الامينو غنى عن التعريف لانو بيمد الجسم بالاحماض المينية الاساسية

هتكون الجرعة 2 حبة امينو قبل التمرين + 2 بعد التمرين مباشرة

الباودر هيكون 1 سكوب ( معيار بيجى مع الباودر ) صباحا اول ما تصحى على لبن منزوع الدسم

قبل التمرين 1 سكوب على مية

بعد التمرين 1 سكوب على مية

بالنسبة لوقت التمرين يعتمد على العضلة و على حسب انتا متقدم اد اية فى العضلة و ان شاء الله اعملك جدول تمرين و اعرضة لحضرتك و ان شاء الله فى تقدم مستمر

تحياتى لمعاليك
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 03:05 PM   #10
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا انا اسف على التاخير

الواى بروتين يعتبر مكمل غذائى لا ضرر منة حتى لو سفيت الشكارة كلها مش هيحصلك اكتر من الام فى المعدة بسيطة و ممكن امساك لا غير لكنة مش هيديك الى انتا عايزة طبعاا لانة لا يحتوى على كل المكملات

ممكن تاخد نوع باودر نضيف مثلاا الواى بروتين + حبوب امينو 2222
طبعا الامينو غنى عن التعريف لانو بيمد الجسم بالاحماض المينية الاساسية

هتكون الجرعة 2 حبة امينو قبل التمرين + 2 بعد التمرين مباشرة

الباودر هيكون 1 سكوب ( معيار بيجى مع الباودر ) صباحا اول ما تصحى على لبن منزوع الدسم

قبل التمرين 1 سكوب على مية

بعد التمرين 1 سكوب على مية

بالنسبة لوقت التمرين يعتمد على العضلة و على حسب انتا متقدم اد اية فى العضلة و ان شاء الله اعملك جدول تمرين و اعرضة لحضرتك و ان شاء الله فى تقدم مستمر

تحياتى لمعاليك
مخالاص يا عم كتلر
عرفنا ان انت بطل العالم وربنا
هههههههههههه
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 03:11 PM   #11
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid مشاهدة المشاركة
مخالاص يا عم كتلر
عرفنا ان انت بطل العالم وربنا
هههههههههههه
شوفتنى و انا بطل هههههههههههههههههههههههه
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 03:30 PM   #12
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
شوفتنى و انا بطل هههههههههههههههههههههههه
اوعى بس يجيلك كساح من كتر المنشطات
هههههههههههههه
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 03:45 PM   #13
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
Talking رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid مشاهدة المشاركة
اوعى بس يجيلك كساح من كتر المنشطات
هههههههههههههه

منشطات دى لامثالك هههههههههههههههههه

طبيعى يكسب يا نفخ :d
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 04:08 PM   #14
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

ماشي يا برنز
وعملت ايه في اللي قولنلك عليه
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 11:46 PM   #15
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

استاذ angel ممكن بعد ازن حضرتك تبعت لي ايميلك علي الخاص للضروره ان سمحت حضرتك ولك جزيل الشكر
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 11:51 PM   #16
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta fs92 مشاهدة المشاركة
استاذ angel ممكن بعد ازن حضرتك تبعت لي ايميلك علي الخاص للضروره ان سمحت حضرتك ولك جزيل الشكر
تم يا باشا
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 12:32 AM   #17
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

متشكر جدا ليك
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-01, 11:47 PM   #18
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

الله يفضحك ههههههههههههههههههههه
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 12:36 AM   #19
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

هوا حضرتك ممكن تفتح دلوقتي الياهو لو مفيش رزاله ولو فيها ممكن تعرفني ع الخاص هتفتح امتي وشكرا
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 02:28 AM   #20
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي



طبعا كله داخل يشوف في ايه ههههههههههه

كل التجار و كل الاعضاء اخواتي و احبكم كلكم في الله

دي بس كانت دعابه
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 02:34 AM   #21
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: في بلاد الله الواسعة
المشاركات: 1,581
معدل تقييم المستوى: 141
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى
افتراضي Re: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

هههههههههههههههههههههههه
__________________
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك
NEW_Year غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 02:35 AM   #22
hesham[MaFya]a
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية hesham[MaFya]a
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,593
معدل تقييم المستوى: 41
hesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hesham[MaFya]a
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يابن اللعييييييييييبة و اللههههههههى صدقتك
__________________
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!
hesham[MaFya]a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 02:46 AM   #23
خالدحامد
تاجر مسجل بالمنتديات
 
الصورة الرمزية خالدحامد
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 398
معدل تقييم المستوى: 27
خالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدىخالدحامد من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

ابو سيف مركة مسجلة


خالدحامد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 02:51 AM   #24
M.Hatem
صياد قديم
 
الصورة الرمزية M.Hatem
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,305
معدل تقييم المستوى: 16
M.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريق
افتراضي Re: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

هههههههههههههههههههه استاذ ابو سيف ضحكتني والله
__________________
عندما يصبح الظلم قانونا .. تصبح المقاومة واجبا
M.Hatem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 03:06 AM   #25
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

اصل الصراحه .. لقيت الثوره فشلت ... و حمدين صباحي صقط...و الزمالك عمال يتغلب...حسيت ان مفبش حاجه ابكي عليها..كده ميت وو كده ميت هههههههه ..و الدنيا ضلمه...قولت نضحك شويه نخرج من المود ده
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 01:51 PM   #26
ahmed6394
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmed6394
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: القاهرة ’ الزيتون
المشاركات: 1,965
معدل تقييم المستوى: 18
ahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريق
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
اصل الصراحه .. لقيت الثوره فشلت ... و حمدين صباحي صقط...و الزمالك عمال يتغلب...حسيت ان مفبش حاجه ابكي عليها..كده ميت وو كده ميت هههههههه ..و الدنيا ضلمه...قولت نضحك شويه نخرج من المود ده
لأ ولسه لما شفشق يمسك انا و انت هبات سوى و السجن الحربى
__________________


{صعب تسمع يوم سكوتنا}

ahmed6394 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 03:15 AM   #27
Chikkidodo
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 125
معدل تقييم المستوى: 6
Chikkidodo مستواه غير معروف
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

خلاص .. بمناسبة الدعابة دى اعملنا خصم 35% على جميع انواع المسدسات و الطلق و الجرابات .. و طبة هدية مع كل مسدس .. و خلينا نضحك :p ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يكرمك و يكرمنا يا باشا .. سمعتك مسمعة و مش محتاج يا استاذنا
__________________
كملها على خير يا رب
Chikkidodo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 01:00 PM   #28
ملك الخرطوش 2
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 91
معدل تقييم المستوى: 0
ملك الخرطوش 2 نتمنى ان يقوم بتطوير نفسه (غير مرحب به )
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

هههههههههههههه
والله مش عارف اقول اية
ملك الخرطوش 2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 01:39 PM   #29
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

ههههههههههههههههههههههههه .. والله استاااااااذ بجد ..
__________________
Alex Hunter
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 01:42 PM   #30
mohamed salah hassan
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية mohamed salah hassan
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 456
معدل تقييم المستوى: 8
mohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريق
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
__________________

عظَمة عقلك تخلق لك الحساد

-----------------

وعظَمة قلبك تخلق لك الأصدقاء

01120127592

mohamed salah hassan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 07:02 PM   #31
The_Guardian
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية The_Guardian
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: tanta
المشاركات: 810
معدل تقييم المستوى: 15
The_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريق
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامده
__________________

A BeND In ThE Road Is NoT ThE END oF ThE Road
Unless YoU Failed To MaKE ThE TuRN

Blue , You Are One Of The Best I've Ever Met On The internet
The_Guardian غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 12:24 PM   #32
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
 
الصورة الرمزية hogan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: Philippines
المشاركات: 3,960
معدل تقييم المستوى: 253
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-08, 04:48 PM   #33
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: عودة ابو سيف..تحذير الي تجار المنتدي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة

http://www.youtube.com/watch?v=-ztjuvy_4gu

طبعا كله داخل يشوف في ايه ههههههههههه

كل التجار و كل الاعضاء اخواتي و احبكم كلكم في الله

دي بس كانت دعابه :d :d :d
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامدة كيك يا تؤأمى ..
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-02, 02:34 AM   #34
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اولتراس اهلاوي
حكايتنا
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 12:04 AM   #35
BERETTA fs92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 412
معدل تقييم المستوى: 10
BERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريقBERETTA fs92 في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

معلش يا استاذ هشام ياريت بعد ازن حضرتك تقولي ع الخاص هتفتح الياهو بكره امتي عشان حصلت ظروف اليوم مع تكرار اسفي
BERETTA fs92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 12:13 AM   #36
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

انا ببقى موجود الساعة تسعة مساء حتى الساعة عشرة مساء ‏
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 01:25 AM   #37
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
انا ببقى موجود الساعة تسعة مساء حتى الساعة عشرة مساء ‏
ده اللي مع استاذة منى الشاذلي
ههههههههههههههه
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 10:03 AM   #38
Mohamed Kafafy
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Heliopolis
المشاركات: 139
معدل تقييم المستوى: 0
Mohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدىMohamed Kafafy من كبار اسرة المنتدى
Thumbs up ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

السادة الزملاء اعضاء المنتدي
اسمحوا لي ان اقص عليكم احد المواقف الصعبة والحرجة التي تعرضت لها قبل الثورة
اثناء عودتي الي القاهرة علي طريق القاهرة اسكندرية الزراعي حوالي الساعة 11 مساء وفي السيارة معي والدتي وزوجتي وابني رضيع، فوجئت ان شخص يقود سيارة جانبي وهو يقرا في كتاب علي نور صالون السيارة وكسر علي دون قصد، وعندما انفعلت عليه لانه كان ممكن يقلبنا، كسر علي سيارتي في وسط الطريق واضطررت للوقوف محاولا ان يضايقني حتي انزل من السيارة واتشاجر معه....وللاسف الشديد استغل هذا الشاب الموقف وظل مستوقفني لدقائق...ولم يكن امامي سوي ثلاث حلول
الحل الاول: الخروج من السيارة والاشتباك معه
الحل الثاني: عدم النزول من السيارة لان المكان كان مظلم واسرتي معي، لكن هناك احتمال بقدوم سيارات من الخلف ودهسنا جميعا لانه طريق سريع
الحل الثالث: الاصطدام بسيارته محاولا الهرب منه، ولاعلم ماذا ستكون النتيجة وقتها.
بصراحة: لقد قررت الحل الثاني، وتوقفت في وسط الطريق لدقائق مرت كالساعات، حتي فتح الطريق واخذت مسرعا وتوقفت عند نقطة مرور قلما للاستعانه برجال الشرطة للقبض علي هذا الشاب المستهتر او البلطجي. وللاسف كالعادة لم اجد سوي امين شرطة تعبان وقال لي مفيش حد معي وحصل خير.....طبعا ذهبت للمنزل والحمد لله ولكني كنت حزين جدا ولن انسي هذا الموقف الصعب الحرج.

فماهو الحل المناسب للخروج من هذا الموقف في رايكم، ليستفيد الجميع من خبراتكم، خاصة ان هذا الموقف من الممكن ان يتعرض له معظم المصريين بصور مختلفة بعد الانفلات الامني الذي تعيشة البلاد حاليا.
Mohamed Kafafy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 10:13 AM   #39
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

الحمد لله يا فندم ان الموقف عدي علي خير و حمدا لله علي سلامتك و سلامة اسرتك
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 11:11 AM   #40
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

صباحك عسل ياباشا
حصل خير الحمد لله
حصل معانا نفس الموقف تقريبا انا وواحد صاحبى
ونزلنا روقنا الاخ ده هو واخوه ضرب لغاية ماقال حقى برقبتتى
لكن كنا لوحدنا ومفيش معانا سيدات
وده ادانا الحريه شويه
لكن انت كان معاك اسرتك واحسن حل هو اللى انت عملته فى الموقف ده
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 11:37 AM   #41
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

قدر الله ما شاء فعل
انا هديلك نصيحة لوجه الله
اوعى تعمل مشاكل ومعاك اسرتك
انت لو مش معاك حد انزل دشمله
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 11:57 AM   #42
aymank2
صياد متميز جداً

اوسمتي

 
الصورة الرمزية aymank2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الزيتون
المشاركات: 1,370
معدل تقييم المستوى: 159
aymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

احسن تصرف الى انتا عملته سلامه اسرتك بالدنيا وعلى فكره لو هو نزل من عربيته او لاقيت عربيه تلانى وقفت وراك دوس على الكل وطير حتى لو هتفرمهم ربنا يسترها معانا كلنا.
aymank2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 12:19 PM   #43
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
 
الصورة الرمزية hogan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: Philippines
المشاركات: 3,960
معدل تقييم المستوى: 253
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid مشاهدة المشاركة
قدر الله ما شاء فعل
انا هديلك نصيحة لوجه الله
اوعى تعمل مشاكل ومعاك اسرتك
انت لو مش معاك حد انزل دشمله
++++++++++++++++++++++++++1
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 11:53 AM   #44
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

الى حضرتك عملتة هو الصح بعينة لان مينفعش تنزل فى مكان زى دة و تعمل مشكلة و للاسف الامن المصري لسة عقيم زى الاول لا يتحرك لانقاذ المواطنين ‏

ربنا يحفظك لاهلك يا باشا
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 12:14 PM   #45
تامر عصام
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية تامر عصام
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: الجيزة
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 7
تامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريق
افتراضي رد: ما هو الحل المناسب في هذا الموقف الصعب الحرج

مفيش حل غير اللى أنت عملته لأنك حتى لو لم تكن أسرتك معك لا تعرف هل هو لص محترف يريد أن يجذبك الى مكان ما لتقف به ثم تجد نفسك وسط عصابة كبيرة لا قدر الله و ربنا يسترها علينا يا رب
__________________
عدو عاقل ....... خير من صديق جاهل
تامر عصام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 01:27 PM   #46
a7med.magdy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
a7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريق
افتراضي اخوكم لسة مبتدئ

انا سمعت عن المنتدي الجميل ده و كنت عايز اسال شوية اسالة علشان انا لسة مبتدئ
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟
و شكرا واسف علي الاطالة
a7med.magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 01:32 PM   #47
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

اولا نورت المنتدى يا باشا

البريتا الماسورة المتحركة بيبقى تسعة مم

بيبقى بريتا ‏92 غالبا لاكن ممكن تلاقى منة ‏84 بس قليل

سعرة بيعدى ال3000 جنية لو حالتة ممتازة

اكيد بيبقى كويس فى شرب البلى و فى ناس بتعدلة عشان يضرب حى لاكن دة غلط طبعا

تحياتى
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 01:57 PM   #48
a7med.magdy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
a7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريق
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
اولا نورت المنتدى يا باشا

البريتا الماسورة المتحركة بيبقى تسعة مم

بيبقى بريتا ‏92 غالبا لاكن ممكن تلاقى منة ‏84 بس قليل

سعرة بيعدى ال3000 جنية لو حالتة ممتازة

اكيد بيبقى كويس فى شرب البلى و فى ناس بتعدلة عشان يضرب حى لاكن دة غلط طبعا

تحياتى


اولا:شكرا لسرعة الرد
ثانيا:المنتدي منور بيك و باهلة
ثالثا:انا متشكر جدا لافادتي
a7med.magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 01:57 PM   #49
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abdalla nabel
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31
abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ ( في 8 وفي 9 بس ال9 نادر)
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ (في برتا 92 8 مم وفي برتا 84 8 مم وفي 9 بس نادر )
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ علي حسب الحاله وانوع يعني البرتا ال84 8 مم بيعمل هنا في النتدي من 800 الي 950 وفي الغالب مسورة ثابته وال92 بيعمل من 1200 الي 1700 ودة حسب الحاله )
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ ( طبعا دة اطالي بس عاوز خراط و لو عاوز بلي هات تركي اي حاجة في البي 29 زي حجم ال84 بسعر 1000 الي 1050 والفرات مجنم نفس حجم البرتا 92 بسعر 1300الي 1350 )
اتمنا اني اكون عرفت افيدك
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره

يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل

يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل

ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل

توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل

الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل

مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل
abdalla nabel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 02:00 PM   #50
a7med.magdy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
a7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريق
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel مشاهدة المشاركة
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ ( في 8 وفي 9 بس ال9 نادر)
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ (في برتا 92 8 مم وفي برتا 84 8 مم وفي 9 بس نادر )
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ علي حسب الحاله وانوع يعني البرتا ال84 8 مم بيعمل هنا في النتدي من 800 الي 950 وفي الغالب مسورة ثابته وال92 بيعمل من 1200 الي 1700 ودة حسب الحاله )
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ ( طبعا دة اطالي بس عاوز خراط و لو عاوز بلي هات تركي اي حاجة في البي 29 زي حجم ال84 بسعر 1000 الي 1050 والفرات مجنم نفس حجم البرتا 92 بسعر 1300الي 1350 )
اتمنا اني اكون عرفت افيدك


انا متشكر ليك جدا بس انا المشكلة اني عايز 9مم ويبقي مفتوح فشكلي كده مش حيبقي ادامي حل غير التركي و انا مشكرا لرد حضرتك
a7med.magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 02:19 PM   #51
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abdalla nabel
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31
abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7med.magdy مشاهدة المشاركة
انا متشكر ليك جدا بس انا المشكلة اني عايز 9مم ويبقي مفتوح فشكلي كده مش حيبقي ادامي حل غير التركي و انا مشكرا لرد حضرتك
لو تركي خد الفرات لو عاوز حجم كبير بي 29 لو عاوز حجم متوسط
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره

يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل

يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل

ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل

توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل

الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل

مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل
abdalla nabel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 03:12 PM   #52
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
 
الصورة الرمزية hogan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: Philippines
المشاركات: 3,960
معدل تقييم المستوى: 253
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel مشاهدة المشاركة
1-هو البريتا اللي ماسورة متحركة ده بيبقي كام ملي ؟ ( في 8 وفي 9 بس ال9 نادر)
2-و هو بيبقي نوعو بريتا ايه ؟ (في برتا 92 8 مم وفي برتا 84 8 مم وفي 9 بس نادر )
3-و هو بيبقي في حدود كام ؟ علي حسب الحاله وانوع يعني البرتا ال84 8 مم بيعمل هنا في النتدي من 800 الي 950 وفي الغالب مسورة ثابته وال92 بيعمل من 1200 الي 1700 ودة حسب الحاله )
4-وهو بيبقي كويس في ضرب البلي ؟ ( طبعا دة اطالي بس عاوز خراط و لو عاوز بلي هات تركي اي حاجة في البي 29 زي حجم ال84 بسعر 1000 الي 1050 والفرات مجنم نفس حجم البرتا 92 بسعر 1300الي 1350 )
اتمنا اني اكون عرفت افيدك
+++++++++++++++++++++++++++++++++++1
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 07:12 PM   #53
a7med.magdy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
a7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريق
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

طيب يا جماعة هو البريتا 84 المصري ماسورة متحركة ولا ثابتة
a7med.magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 10:17 AM   #54
el-joker
Banned
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 0
el-joker في بداية الطريقel-joker في بداية الطريقel-joker في بداية الطريقel-joker في بداية الطريق
افتراضي رد: اخوكم لسة مبتدئ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7med.magdy مشاهدة المشاركة
طيب يا جماعة هو البريتا 84 المصري ماسورة متحركة ولا ثابتة

علي ما اظن في متحرك و ثابت بس انتظر اراء الخبراء
el-joker غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:50 PM   #55
M.Hatem
صياد قديم
 
الصورة الرمزية M.Hatem
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Cairo
المشاركات: 1,305
معدل تقييم المستوى: 16
M.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريقM.Hatem في بداية الطريق
افتراضي Re: اخوكم لسة مبتدئ

الموجود الان مسورة ثابته وخامات ردئيه طبعا المصري والايطالي نااااادر موفق ان شاء الله
__________________
عندما يصبح الظلم قانونا .. تصبح المقاومة واجبا
M.Hatem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 06:15 PM   #56
a7med.magdy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
a7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

لو سمحتو انا عندي سؤال هو في طلق خرطوش صوت
a7med.magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 06:17 PM   #57
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7med.magdy مشاهدة المشاركة
لو سمحتو انا عندي سؤال هو في طلق خرطوش صوت
حضرتك معاك رخصه يا فندم
وعلى ما اظن انه غير متوافر فمصر ولكنه يصنع يدويا
وفيه خطر
وشكرا
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 06:51 PM   #58
Mohamed El-Hadidy
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Mohamed El-Hadidy
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: القاهره-طرابلس
المشاركات: 239
معدل تقييم المستوى: 7
Mohamed El-Hadidy مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mohamed El-Hadidy
افتراضي رد: دردشه واستفسار

لا يا فندم ملوش حاجه غير البندقيه..و اعتقد انه ملوش لزمه...بالتوفيق
Mohamed El-Hadidy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 06:54 PM   #59
a7med.magdy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
a7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed el-hadidy مشاهدة المشاركة
لا يا فندم ملوش حاجه غير البندقيه..و اعتقد انه ملوش لزمه...بالتوفيق

لا انا اقصد ان البلطجية ميعرفوش ان في خرطوش صوت فممكن يخافوا لو اضرب طلقة في الهو من بندقية
a7med.magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 07:04 PM   #60
Mohamed El-Hadidy
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية Mohamed El-Hadidy
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: القاهره-طرابلس
المشاركات: 239
معدل تقييم المستوى: 7
Mohamed El-Hadidy مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mohamed El-Hadidy
افتراضي رد: دردشه واستفسار

يا فندم البندقيه محتاجه ترخيص,,هل حضرتك معاك ترخيص؟ و لو معاك,هتشيل البندقيه معاك علي طول؟
Mohamed El-Hadidy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 07:13 PM   #61
a7med.magdy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6
a7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريقa7med.magdy في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

مهو المشكلة ان مفيش ترخيص فمش حيبقي ادامي غير البلي
a7med.magdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 07:32 PM   #62
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 07:54 PM   #63
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

كل حاجه جامده اوى فالفيديو ده,و احنا هنا الولاد بيلعبوا بالطوب,احلى تقيم,و تحياتى ليك و لمعتز.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 07:56 PM   #64
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft مشاهدة المشاركة
كل حاجه جامده اوى فالفيديو ده,و احنا هنا الولاد بيلعبوا بالطوب,احلى تقيم,و تحياتى ليك و لمعتز.
ياباشا نورت الدنياااااااا كلهاااااااااااااا
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 08:48 PM   #65
samraghost
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية samraghost
 
تاريخ التسجيل: May 2008
المدينه: العاشر ن رمضان
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى: 19
samraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى samraghost
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

فيديو جميل هههه بس الى عمل لهم شغل الجرافيك والاخراج د محترف بجد ومش بعيد يكون شغال فى والت ديزنى ولاحاجه
__________________
____________________________________________
____________________________________________


يا رب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
samraghost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 09:32 PM   #66
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samraghost مشاهدة المشاركة
فيديو جميل هههه بس الى عمل لهم شغل الجرافيك والاخراج د محترف بجد ومش بعيد يكون شغال فى والت ديزنى ولاحاجه
مشكور اخي الكريم على مرورك الرائع
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-03, 10:34 PM   #67
تامر عصام
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية تامر عصام
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: الجيزة
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 7
تامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريقتامر عصام في بداية الطريق
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

فيديو جميل و لكن حتى فى شغل الأطفال لازم يعلموهم إن المسلمين و العرب إرهابيين و هذا يظهر فى الدقيقة 02.20 من الفيديو و لا أعرف سبب هذا الكره للإسلام و الحقد عليه و أحنا اللى بنعمله نجلس متفرجيين
__________________
عدو عاقل ....... خير من صديق جاهل
تامر عصام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 02:26 AM   #68
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام مشاهدة المشاركة
فيديو جميل و لكن حتى فى شغل الأطفال لازم يعلموهم إن المسلمين و العرب إرهابيين و هذا يظهر فى الدقيقة 02.20 من الفيديو و لا أعرف سبب هذا الكره للإسلام و الحقد عليه و أحنا اللى بنعمله نجلس متفرجيين
مشكور اخي الكريم على مرورك الرائع
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 03:19 AM   #69
The_Guardian
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية The_Guardian
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: tanta
المشاركات: 810
معدل تقييم المستوى: 15
The_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريق
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

شــغل عااااااااااااااااالى اوي وعجبني اوي الواد اللى اندبح دا
تسلم أيدك يا باشا وفى انتظار المزيد من فيديوهات الجامده دي
__________________

A BeND In ThE Road Is NoT ThE END oF ThE Road
Unless YoU Failed To MaKE ThE TuRN

Blue , You Are One Of The Best I've Ever Met On The internet
The_Guardian غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:57 AM   #70
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam abdo مشاهدة المشاركة
شــغل عااااااااااااااااالى اوي وعجبني اوي الواد اللى اندبح دا
تسلم أيدك يا باشا وفى انتظار المزيد من فيديوهات الجامده دي
نورت الدنيا كلها يامعلم
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 08:25 AM   #71
avokato
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي

اوسمتي

 
الصورة الرمزية avokato
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276
avokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدى
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

فيه ولد مصري اسمه اسلام سولي بيعمل فيديوهات زي دي عاليوتيوب والفيس علي فكره هو في تانيه ثانوي تقريبا
__________________
يا أيــهُا الرآجونْ مِنْهُ شَفاعَة , صَلوا عَليه وسَلموا تسَليمْـــــــا

avokato غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 07:14 PM   #72
avokato
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي

اوسمتي

 
الصورة الرمزية avokato
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276
avokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدى
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة es20 مشاهدة المشاركة
شكرا يا باشا

الفيديوهات اهي

http://www.youtube.com/watch?v=l-pqtsaqh0w
الشكر لله يا سولي
__________________
يا أيــهُا الرآجونْ مِنْهُ شَفاعَة , صَلوا عَليه وسَلموا تسَليمْـــــــا

avokato غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:58 AM   #73
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato مشاهدة المشاركة
فيه ولد مصري اسمه اسلام سولي بيعمل فيديوهات زي دي عاليوتيوب والفيس علي فكره هو في تانيه ثانوي تقريبا
تسلم ياكبير على مرورك
وياريت فعلا يكون فى مصر حد بالمستوى دة
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:59 AM   #74
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: عصابة تحت سن الـ 12 سنة !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة es20 مشاهدة المشاركة
شكرا يا باشا

الفيديوهات اهي

http://www.youtube.com/watch?v=l-pqtsaqh0w
مشكور اخي الكريم على مرورك الرائع
واضافتك المميزة ــ لك مني خالص الاحترام والتقدير
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 03:29 AM   #75
The_Guardian
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية The_Guardian
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: tanta
المشاركات: 810
معدل تقييم المستوى: 15
The_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريقThe_Guardian في بداية الطريق
افتراضي رد: دردشه واستفسار

شفت الطفل المعجزه دا فى برنامج مع محمود سعد قبل كدا وكان جايله عروض من برا مصر انو يسافر هوا وعائلته يكمل تعليمه هناك ومبالغ ماليه طائله مقابل حصوله على الجنسيه مع اهله .. لكنهم رفضوا فعلا يستاهل كل خير
__________________

A BeND In ThE Road Is NoT ThE END oF ThE Road
Unless YoU Failed To MaKE ThE TuRN

Blue , You Are One Of The Best I've Ever Met On The internet
The_Guardian غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 07:36 AM   #76
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

نفس اللي حصل معايا
ههههههههههه
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 09:13 PM   #77
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Eid مشاهدة المشاركة
نفس اللي حصل معايا
ههههههههههه
لية كانو عايزين تربيلهم تعابين ولا اية يابو بطة
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:07 AM   #78
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
لية كانو عايزين تربيلهم تعابين ولا اية يابو بطة
ههههههههههههههههههههه
انت الوحيد اللي فاهمني يا نوصة
هههههههههههههه
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 01:10 PM   #79
samraghost
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية samraghost
 
تاريخ التسجيل: May 2008
المدينه: العاشر ن رمضان
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى: 19
samraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى samraghost
افتراضي رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية

فيديو ميدل جامد جداااااااااا هههههههههههههههههه تسلم ايدك
__________________
____________________________________________
____________________________________________


يا رب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
samraghost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 03:22 PM   #80
talha
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: القاهرة-الشروق
المشاركات: 406
معدل تقييم المستوى: 10
talha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريقtalha في بداية الطريق
افتراضي رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية

هو انت عماتهم ببرنامج ايه
talha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 03:43 PM   #81
hesham[MaFya]a
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية hesham[MaFya]a
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,593
معدل تقييم المستوى: 41
hesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hesham[MaFya]a
افتراضي رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية

جااااااااااااااااااااااااااااامد بس استنى هو انت صاحب جروب Alsh By Alshintaine??????????
__________________
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!
hesham[MaFya]a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 04:10 PM   #82
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: موهبة مصرية تنتظر العالمية

هههههههههههههههههههه جامد جدااااااا ..
__________________
Alex Hunter
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-04, 11:39 PM   #83
M.O.R
صياد جديد
 
الصورة الرمزية M.O.R
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 17
معدل تقييم المستوى: 6
M.O.R مستواه غير معروف
افتراضي رد: دردشه واستفسار

يا جماعه لو سمحتم انا نفسى بجد حد يعرض صور للتلسكوبات التى يمكن استخدامها للكرال و معلش بقى هنتقل عليكم شويه يا ريت حد يدينا الاسعار ( متنسوش يا جماعه الصور)
M.O.R غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 01:07 AM   #84
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دردشه واستفسار

خش عليهم بكوفو يا معلم ههههههههه
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 01:10 AM   #85
Karim Eid
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المدينه: الهرم
المشاركات: 3,054
معدل تقييم المستوى: 0
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
افتراضي رد: دردشه واستفسار

لا بلاش مش عايز دم
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 08:36 AM   #86
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي استفسار من الرياضيين

هل يوجد تمارين لعضلة الباى من غير حديد ؟؟؟
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 08:45 AM   #87
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: استفسار من الرياضيين

ان شاء الله حد من الرياضيين يقدر يفيدك
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 08:52 AM   #88
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسار من الرياضيين

ياااااااامسهل وشكرا لمرورك الكريم
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 09:13 AM   #89
poacher
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
poacher مستواه غير معروف
افتراضي رد: استفسار من الرياضيين

السلام عليكم
انا مش رياضي يعني لكن اللي اقدر افيدك بيه
ممكن تلعب عقلة و انا بحسها انها افضل تمرين للباي و التراي و بتشد الجسم
او ضغط تمرين ممتاز
لو عندك سوستة يبقى تمام ليها كذا طريقة لعضلات مختلفة تمرين الباي فيها بتثبت طرف في رجلك و تشد الطرف التاني بايدك اتجاه جسمك
اي خدمة يا فندم اخوك محمود عبد الوهاب
poacher غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 04:52 PM   #90
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
Thumbs up رد: استفسار من الرياضيين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة poacher مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انا مش رياضي يعني لكن اللي اقدر افيدك بيه
ممكن تلعب عقلة و انا بحسها انها افضل تمرين للباي و التراي و بتشد الجسم
او ضغط تمرين ممتاز
لو عندك سوستة يبقى تمام ليها كذا طريقة لعضلات مختلفة تمرين الباي فيها بتثبت طرف في رجلك و تشد الطرف التاني بايدك اتجاه جسمك
اي خدمة يا فندم اخوك محمود عبد الوهاب
تسلم يا استاذ محمود ودا فعلا الكلام الى سمعته من الاغلبية ...رياضى بالفطرة ياباشا نورت الموضوع بمشاركتك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham d مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخى الكريم : التمارين الرياضيه تقسم الى قسمين :

1 - تمارين بالأجهزه ( الجيمنيزيوم ) بكل انواعه .
2 - التمارين الأرضيه ( السويدى ) بكل انواعه .

الأفضل لأى شخص هى التمارين الأرضيه ( السويدى ) ......... لماذا ...؟؟؟
لأنها تعطى العضله شكلها الطبيعى من حيث التنميه الطبيعيه لها بخلاف ( الحديد )

عموما ..... توجد عدة تمارين لعضلة الباى .... بدون حديد


التمرين الأول : الضغط بجميع انواعه ( واسع - ضيق - قبضه ) .

التمرين الثانى : تمارين العقله ( الداخليه - الخارجيه ) .

التمرين الثالث : تمارين الثبات على الوضع .

التمرين الرابع : أستخدام السوسته واللعب الأمامى ( للباى ) .


خالص تحياتى لحضرتك
شكرا لرد حضرتك الجميل ..انا هارى نفسى ضغط والله بتشكيلاته بس مش ملاحظ تاثير على الباى بالذات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmaged829889888 مشاهدة المشاركة
تمار ين العقله لقبضه مقفوله ضيقه متجهه للداخل كما بالصوره

http://www.menshealth.com.sg/system/...u28/step1a.jpg

http://uncontrolledvocabulary.com/wp...scle-group.png

http://training.fitness.com/attachme...-ristgriff.jpg
ربنا يكرمك على مجهودك معايا والصور جميلة ومعبرة جدا بس انا فاشل فالعقلة لسة بحاول فيها يا مسهل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
بص يا باشا الباى من غير حديد ليها لعبتين لا اكتر ‏

الضغط فى وضع واسع ‏wider و بتخلة دراعك للخارج بعيد عن جسمك ‏

العقلة بوضع يد معكوسة يعنى هتمسك بايدك بحيث بطن ايدك تبقى ناحية جسمك و انتا مسك فى العقلة
هاجربه النهردا باذن الله ونورت الموضوع بالمشاركة الجميلة :d
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 09:27 AM   #91
hesham d
Banned
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 264
معدل تقييم المستوى: 0
hesham d hesham d hesham d hesham d hesham d hesham d hesham d hesham d hesham d hesham d hesham d
افتراضي رد: استفسار من الرياضيين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخى الكريم : التمارين الرياضيه تقسم الى قسمين :

1 - تمارين بالأجهزه ( الجيمنيزيوم ) بكل انواعه .
2 - التمارين الأرضيه ( السويدى ) بكل انواعه .

الأفضل لأى شخص هى التمارين الأرضيه ( السويدى ) ......... لماذا ...؟؟؟
لأنها تعطى العضله شكلها الطبيعى من حيث التنميه الطبيعيه لها بخلاف ( الحديد )

عموما ..... توجد عدة تمارين لعضلة الباى .... بدون حديد


التمرين الأول : الضغط بجميع انواعه ( واسع - ضيق - قبضه ) .

التمرين الثانى : تمارين العقله ( الداخليه - الخارجيه ) .

التمرين الثالث : تمارين الثبات على الوضع .

التمرين الرابع : أستخدام السوسته واللعب الأمامى ( للباى ) .


خالص تحياتى لحضرتك
hesham d غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 09:42 AM   #92
amrmaged829889888
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية amrmaged829889888
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 89
معدل تقييم المستوى: 6
amrmaged829889888 مستواه غير معروفamrmaged829889888 مستواه غير معروف
افتراضي رد: استفسار من الرياضيين

تمار ين العقله لقبضه مقفوله ضيقه متجهه للداخل كما بالصوره

http://www.menshealth.com.sg/system/...u28/step1a.jpg

http://uncontrolledvocabulary.com/wp...scle-group.png

http://training.fitness.com/attachme...-ristgriff.jpg
__________________
Amr
amrmaged829889888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 09:43 AM   #93
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: استفسار من الرياضيين

بص يا باشا الباى من غير حديد ليها لعبتين لا اكتر ‏

الضغط فى وضع واسع ‏Wider و بتخلة دراعك للخارج بعيد عن جسمك ‏

العقلة بوضع يد معكوسة يعنى هتمسك بايدك بحيث بطن ايدك تبقى ناحية جسمك و انتا مسك فى العقلة
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 04:46 PM   #94
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسار من الرياضيين

ع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
بص يا باشا الباى من غير حديد ليها لعبتين لا اكتر ‏

الضغط فى وضع واسع ‏wider و بتخلة دراعك للخارج بعيد عن جسمك ‏

العقلة بوضع يد معكوسة يعنى هتمسك بايدك بحيث بطن ايدك تبقى ناحية جسمك و انتا مسك فى العقلة
تسلم يا استاذ محمود و شكرا على اخلاق الرياضيين من شخص مش رياضى
اها تمام يافندم انا هارى نفسى ضغط بمعظم تشكيلاته بس مش حاسه فالباى خالص وشرفتنى بمشاركة حضرتك
جميلة الصور وموضحة وهبدأ احاول مع العقلة وربنا يسهل ..نورت الموضوع يافندم
العقلة انا فيها اى كلاااام بس بحاول فيها ...شكرا على المشاركة الجميلة

التعديل الأخير تم بواسطة دكتور عابدينوف ; 12-06-05 الساعة 05:00 PM سبب آخر: عايز احذف الرد داااااااااااااااا
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 06:13 PM   #95
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: استفسار من الرياضيين

الباى من غير حديد = عقلة + ضغط واسع
لو فى العقلة ضعيف ابدا الاول باعداد قليلة وحاول ترفع نفسك
او تقف على حاجة عالية شوية مع الوقت هتبدا تقلل الطول لحد
ما تقدر انك تجيب عقلة من غير مساعدة وعد اكتر
__________________

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 09:50 AM   #96
killmoretime
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 291
معدل تقييم المستوى: 0
killmoretime في بداية الطريقkillmoretime في بداية الطريقkillmoretime في بداية الطريقkillmoretime في بداية الطريقkillmoretime في بداية الطريق
افتراضي شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر

والله احنا يجى مننا بس ادونا فرصة

killmoretime غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 10:17 AM   #97
hafez
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hafez
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 267
معدل تقييم المستوى: 7
hafez مستواه غير معروفhafez مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Skype إلى hafez
افتراضي رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر

يا نهار اسود... و ده تسليح ايه... عالم سمسم......ضحكتني و الله و انا قاعد مكتئب علي الصبح
__________________
دكتور حافظ
hafez غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 10:57 AM   #98
loaymagdy
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 45
معدل تقييم المستوى: 0
loaymagdy مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى loaymagdy إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loaymagdy
افتراضي رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر

و ده يا باشا الخزنة بتاعتو كام بلونة هو محتاج ترخيص ولا لا و شكرا
loaymagdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:53 PM   #99
mohamed salah hassan
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية mohamed salah hassan
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 456
معدل تقييم المستوى: 8
mohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريقmohamed salah hassan في بداية الطريق
افتراضي رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر

ههههههههههههههههه ايوه ياعم بس ده اللي هايتمسك بيه هايتفسى
__________________

عظَمة عقلك تخلق لك الحساد

-----------------

وعظَمة قلبك تخلق لك الأصدقاء

01120127592

mohamed salah hassan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-05, 12:55 PM   #100
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: شاهد اخطر سلاح فى العالم موجود في مصر

طيب وده يعمل كام على كده لو حبيت اجيب واحد
هههههههههههههههههه
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب واستفسار ضروري اوي يا شباب rocarota ادوات الصيد الثقيله 7 11-12-29 12:42 PM
Valtro مشكلة وميزة واستفسار H_SRM بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 8 11-07-04 09:35 AM
شراءالخرطوش(مساعدة واستفسار) salahfareed ادوات الصيد الثقيله 17 11-04-18 12:30 PM
طلب واستفسار professional sniper الصيد البري وادواته 26 11-04-12 08:03 PM
شكر ومعلومه واستفسار للاستاذ جلال imh8389 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 21 10-09-20 01:26 PM


الساعة الآن 01:06 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir