الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-18, 01:46 PM   #1
mero1x
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mero1x
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
المشاركات: 663
معدل تقييم المستوى: 11
mero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريق
افتراضي رد: عاجل للادارة ومستنى رد

الف شكر لكل الاعضاء اللى ردوا
ومش معاك يا استاذ بدر فى تعليقك

ولا انت يا كريم .

وعلى فكرة انا لاغيت فكرة البيع على المنتدى كانت اول واخر مرة

ونظرية اضرب المربوط يخاف السايب مش مع امير سعد لأنى مبعملش حاجة غلط
mero1x غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-18, 01:48 PM   #2
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: عاجل للادارة ومستنى رد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero1x مشاهدة المشاركة
الف شكر لكل الاعضاء اللى ردوا
ومش معاك يا استاذ بدر فى تعليقك

ولا انت يا كريم .

وعلى فكرة انا لاغيت فكرة البيع على المنتدى كانت اول واخر مرة

ونظرية اضرب المربوط يخاف السايب مش مع امير سعد لأنى مبعملش حاجة غلط
انت اصلى يا برنس
بس بلاش الغاء فكرة البيع هنا
فكر فالشعب يا امير
فكر فمصر
مصر محتجاك يا امير
ههههههههههههههههههههه
بهزر معاك ومعاك فكل كلامك
بجد انت انسان محترم جدا
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-18, 01:49 PM   #3
braveheart
صياد قديم
 
الصورة الرمزية braveheart
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المدينه: القاهرة - شمال سيناء
المشاركات: 2,138
معدل تقييم المستوى: 21
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: عاجل للادارة ومستنى رد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero1x مشاهدة المشاركة
الف شكر لكل الاعضاء اللى ردوا
ومش معاك يا استاذ بدر فى تعليقك

ولا انت يا كريم .

وعلى فكرة انا لاغيت فكرة البيع على المنتدى كانت اول واخر مرة

ونظرية اضرب المربوط يخاف السايب مش مع امير سعد لأنى مبعملش حاجة غلط
أميــــــــر لك رسالة ع الخاص.
__________________
Don't say you are alone when I still alive


Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شكر خاص للادارة على فتح خاصية الردود فى منتدى السوق elexlns1 الصيد العام 9 11-05-17 02:30 AM
هام و عاجل يونس البنادق الهوائيه 3 11-04-30 01:46 AM
عاجل بسام سعيد الصيد العام 4 11-04-15 11:48 AM
نبأ عاجل hoka صور وفيديو الصيد ورحلاته 18 10-11-20 09:34 PM
طلب للادارة واجب التنفيذ BooGY الصيد العام 14 10-05-10 08:52 AM


الساعة الآن 09:03 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir