الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-15, 04:49 PM   #1
فارس بلا جواد
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية فارس بلا جواد
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة الجديدة
المشاركات: 192
معدل تقييم المستوى: 7
فارس بلا جواد في بداية الطريقفارس بلا جواد في بداية الطريقفارس بلا جواد في بداية الطريقفارس بلا جواد في بداية الطريقفارس بلا جواد في بداية الطريقفارس بلا جواد في بداية الطريق
افتراضي رد: سؤال وجواب فى كل ما يخص الاسلحه الهوائيه

السلام عليكم يا استاذ هشام انا واللة بسمع عن حضرتك كل خير
وكان لية سوال عند حضرتك عايز بندقية ديانا r300 او اى حاجة تكون بخزنة بس تكون قوية ونمرة 2 ولو مفيش بخزنة يبقى الوبيلى باتروت او الماجنم 460 انا عارف انى طلباتى صعبة بس انا سمعت انى حضرتك بتاع المهام الصعبة ولك جزيل الشكر
__________________
إذا خرجت الكلمة من القلب دخلت في القلب ، وإذا خرجت من اللسان لن تتجاوز الآذان
فارس بلا جواد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-15, 08:37 PM   #2
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية هشام سمير
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
المشاركات: 6,252
معدل تقييم المستوى: 598
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: سؤال وجواب فى كل ما يخص الاسلحه الهوائيه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فارس بلا جواد مشاهدة المشاركة
السلام عليكم يا استاذ هشام انا واللة بسمع عن حضرتك كل خير
وكان لية سوال عند حضرتك عايز بندقية ديانا r300 او اى حاجة تكون بخزنة بس تكون قوية ونمرة 2 ولو مفيش بخزنة يبقى الوبيلى باتروت او الماجنم 460 انا عارف انى طلباتى صعبة بس انا سمعت انى حضرتك بتاع المهام الصعبة ولك جزيل الشكر
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى الغالى
عايز بندقيه بخزنه ابعد عن 300r لان حسب تصنيف الناس ليها بره فهى مشكلها كتير جداً معظم مشكلها بتكون فى الخزنه وملقم الخزنه
وعلى فكره لو دخلت على موقع ديانا مش هتلقى لها اى وجود ودا دليل على عدم اعتزاز ديانا بها

نصيحتى ليك عليك وعلى البى اس جولد استار رائعه من الروائع
لو مش مهم عندك موضوع الخزنه تمسك بالويبلى وان شاء الله تكون موجوده فى الاسابيع القادمه
__________________
هشام سمير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سلاح جديد يجمع بين الاسلحه الناريه و الهوائيه amlabib الصيد العام 22 11-02-04 08:02 AM
عالم الاسلحه الصغيره المستشار ادوات الصيد الثقيله 20 10-11-15 01:14 AM
الاسلحه ابوطلال1 ادوات الصيد الثقيله 0 10-06-07 08:02 AM
سؤال وجواب محمود صقر الصيد بالصقور 11 10-03-26 09:32 AM
الاسلحه القديمه عاصــم الشبراوينــي محدثات الصوت 46 10-01-26 08:28 PM


الساعة الآن 12:30 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir