![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#33 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 145
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
إلي أخوتي الأعزاء الاعضاء المشاركين بالألفاظ الغير لائقة
رجاء بلاش تزغلوا من اللي الكلام ده خلاص كل الأخوة هنا فتوات عشان شا يلين بنادق رش كلكم رامبو و فان دام طيب طالما فتوات كنتوا بتشكوا ليه من غياب الشرطة في الشوارع و خايفين من البلطجة يا جماعة احنا شعب ملناش في احترام القوانين و الالتزام أنتوا عاوزين تمشوا ماسكين البنادق الرش و عاملين بقي محدش قدوكوا محدش بقي حيقدر يعملك حاجة علي فكرة بالنسبة للآخ اللي عاوز يدي للضابط بالحذاء لو تمت سرقتك في أي مكان حتروح حضرتك لمن أكيد لحد من الضباط اللي عاوز تضربوا بالجزمة مش كده برصه و لا لو شاءت الظروف و انت كده لوحدك بالبندقية و إتلموا عليك و إتلموا عليك كذا واحد و ضربوك و قلبوك و أخذوا منك البندقية ،،،، بجد بجد قولي حتعمل ايه؟ مش معني ان العضو وراله كارنيه انه مهندس يبقي تمام و يقوله شرفت و وبأي بقي متنشاس الميسدات بقي مش كده برده !!!!! يا أخي العزيز موضوع ان المجرم و البلطجي بيبان خلاص راح زمن الكلام ده من الممكن ان يكون الكارنيه مزور و من الممكن ان يكون العضو و زميله الذي حدث معه ذلك أنهم يمشتوا المنطقة ليقوموا بعملية سرقة يا أخوتي احنا عايشين في دور أنا كنت عملت و سويت أصل بابا بيشتغل مش عارف ايه و حيعملي ايه أنا محدش يقدر يعملي حاجة و بلا بلا بلا بلا علي فكرة أنا مش ضابط بس بصراحة الكلام ده و الردود مستفزة يا يكون لإدارة المنتدي دور لوقف مثل هذه المشاركات التي تستفز و لا تفيد بأ جماعة الناس هنا بتقول بلاش تحملوا أسلحة بالشارع لكن مفيش فائدة للأخوة اللي فاكرين أنفسهم فوق القانون لكن عندما نقع تحت طائلة القانون يبقي الضباط وحوش و لكم جزيل الشكر بس من غير زعل الضابط ده أداة لتنفيذ القانون ، ممكن يكون أخوك أو باباك أو قريب لك |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلعة اليوم 30/4/2011 | osamaboha | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 35 | 11-06-03 02:49 PM |
| طلعة 15-4-2011 | mohamed_salam | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 47 | 11-04-24 07:56 AM |
| طلعة يوم السبت | mmokhtar_7 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 5 | 11-04-22 04:42 PM |
| طلعة صيد يوم الجمعه او السبت القادم | mmokhtar_7 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 31 | 11-04-15 03:44 AM |
| طلعة صيد 2011/3/4 (الجمعة) | professional sniper | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 29 | 11-04-11 05:53 PM |