![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#17 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 303
معدل تقييم المستوى: 13 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تمام يا باشا بس على فكرة الادارة هيى اللي قالت كده في موضع مثبت في القسم
يبقى كده القايمة الجديدة 1- سيد علاء ( الاسلحة ) 2- Aboyassin ( الصيد البري ) 3- elarbi2009 ( الصيد العام ) 4- smsmn8888 ( الاسلحة ) 5- SMART141366 ( الصيد العام )
__________________
لا تخف من صوت الرصاصة --- فالرصاصة اللي ستقتلك لن تسمع صوتها
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الى الاخ اللى كان عايز ذخيرة 7,62 *25 ومالقاش | kimokono | الصيد العام | 22 | 11-04-28 02:08 AM |
| حرام اللى بيحصل | SIGSAUER P226 | الصيد العام | 9 | 11-03-05 05:10 PM |
| اللى كنت خايف منة حصل | بدر | الصيد العام | 19 | 11-02-25 10:39 PM |
| هو ايه اللى بيحصل | ahmed2101 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 20 | 10-12-13 09:47 PM |
| ليزر سكوب ( red dot ) حكاية اللي يجيبة انا ادفع فية اللي يقولة | hassanshokrof | سوق المنتدى | 7 | 10-10-11 07:33 PM |