![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: المنيا
المشاركات: 53
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
شكرا اخى الكريم على الرد بس انا عملت كده فعلا وكانت بردو بتلق لغاية ما واحد زميلى قلى على فكره عملتها بقت تمام 100% والفكره تكمن فى القفل بتاع البندقيه فيه طرف ثابت فى الماسوره وطرف تانى متحرك فى البندقيه انا رحت بالبندقيه ورشه لحام وخليت الراجل زود القفل الثابت الى فى الماسوره بالحام ورحت ظبطه شويه بالمبرد ودلوقت بتفل تمام مافيهاش اى هزه والنيشان اتظبط تمام وعلى العموم انا بشكر حضرتك على الرد
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عندى مشكله | وليدخليل صديق | سوق المنتدى | 8 | 10-10-31 08:20 AM |
| بخصوص البندقيه الصينى | avn311 | الورشة | 12 | 10-04-29 07:44 PM |
| مشكله البندقيه الصيني عايزه واحد فنان | mando | الورشة | 7 | 10-02-08 11:18 AM |
| مشكله البندقيه الصينى | avn311 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 09-05-04 01:18 PM |
| بخصوص البندقيه الصينى | avn311 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 09-05-04 01:15 PM |