الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-03, 05:07 PM   #1
Axel
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 263
معدل تقييم المستوى: 7
Axel مستواه غير معروفAxel مستواه غير معروف
افتراضي رد: اللي عايز يترشح للاشراف .. يخش هنا !

بالتوفيق ان شاء الله للجميع

بالنسبة للمشرف تكون صلاحيته ع القسم الذي يشرف عليه فيستطيع تعديل او حذف او عدم موافقة او تثبيت اي موضوع او مشاركة في هذا القسم اي التحكم في كل القسم و ما يحتويه و هي المهام الاساسية بالاضافة لتطبيق قوانين المنتدي ع الاعضاء و المتابعة الدائمة للمنتدي بشكل عام و القسم الذي يشرف عليه بشكل خاص

بالنسبة للمراقب او المشرف العام بحسب التسمية هنا فهو له صلاحيات المشرف و لكن ع جميع اقسام المنتدي فيمكنه التحكم في كل الاقسام و هو السلطة التي تلي المشرف ( فالمدير العام هو السلطة الاعلي في المنتدي و نائب المدير ان وجد يستمد سلطته من المدير العام و المراقب العام او المراقب يستمد سلطته من السلطة التي اعلي منه و هكذا) و المراقب او المشرف العام ايضا يحرص ع تطبيق قوانيين المنتدي ع الاعضاء و المشرفيين و متابعة عمل المشرفيين و الدخول للوحة التحكم و كشف الاي بي و حظر العضويات المخالفة للقوانين او العضويات التي قامت بارتكاب الاخاء اكثر من مرة بعد تحذيرها و انذارها هذه ايضا من المهام الاساسية

اما اذا كانت هناك مهام اخري كوضع تقرير عن عمل المشرفيين كل شهر و غيره
فهذه تختلف من ادارة لأخري
و الادارة هي التي تقوم بشرح مهام المشرف او المراقب الاضافية بما يتناسب مع الادارة و قوانينها

و بالتوفيق للجميع ان شاء الله
Axel غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الى الاخ اللى كان عايز ذخيرة 7,62 *25 ومالقاش kimokono الصيد العام 22 11-04-28 02:08 AM
حرام اللى بيحصل SIGSAUER P226 الصيد العام 9 11-03-05 05:10 PM
اللى كنت خايف منة حصل بدر الصيد العام 19 11-02-25 10:39 PM
هو ايه اللى بيحصل ahmed2101 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 20 10-12-13 09:47 PM
ليزر سكوب ( red dot ) حكاية اللي يجيبة انا ادفع فية اللي يقولة hassanshokrof سوق المنتدى 7 10-10-11 07:33 PM


الساعة الآن 08:28 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir