الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-01, 11:06 AM   #1
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

الف مبروك على اول صيد وده ليها فارحة ماتتوصفش (اسمع عنها اصل العروسة بتعتى ليسة فى الكرتونة متظفرتش هههههههه) ويا رب نتطلع سوى انشاء الله بس نلاقى حد يطلع معانا يا دكتور يكون من مصر الجديدة او مدينة نصر او جسر السويس وربنا يرزقنا جميعا والف مبروك مش بس على العصفورة على قص شريط صيادنا الجديد الان اخذت لقب صياد يا دكتور لان اصطدت بالفعل --- وبعدين اسمها قاعدة مش طلعة يا دكتور حضرتك كنت قاعد فى الشباك تبقى قاعدة ... ههههههههههه
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 11:11 AM   #2
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
الف مبروك على اول صيد وده ليها فارحة ماتتوصفش (اسمع عنها اصل العروسة بتعتى ليسة فى الكرتونة متظفرتش هههههههه) ويا رب نتطلع سوى انشاء الله بس نلاقى حد يطلع معانا يا دكتور يكون من مصر الجديدة او مدينة نصر او جسر السويس وربنا يرزقنا جميعا والف مبروك مش بس على العصفورة على قص شريط صيادنا الجديد الان اخذت لقب صياد يا دكتور لان اصطدت بالفعل --- وبعدين اسمها قاعدة مش طلعة يا دكتور حضرتك كنت قاعد فى الشباك تبقى قاعدة ... ههههههههههه
حلوة قاعدة دى
وبالمناسبة : نداء الى كل الصيادين القريبين من جسر السويس أو العبور والشروق
لو فيه حد طالع قريب طلعة بجد ياخدنا معاه ويكسب فينا ثواب
تحياتى للجميع
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 11:41 AM   #3
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
حلوة قاعدة دى
وبالمناسبة : نداء الى كل الصيادين القريبين من جسر السويس أو العبور والشروق
لو فيه حد طالع قريب طلعة بجد ياخدنا معاه ويكسب فينا ثواب
تحياتى للجميع
نداء اخير الدواء فى سم قاتل ... مش نداء جه غلط مطلوب صيادين لتعليم صيادين مبتدئين فن الصيد النداء الاخير ؟؟؟؟
فى ايه يا دكتور النداء مش بيوصل ليه احنا بنستخدم ميكروفانات كهربتها قاطعة باين احنا بس اللى بنسمعها ههههههههه تحياتى

tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 11:43 AM   #4
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة

نداء اخير الدواء فى سم قاتل ... مش نداء جه غلط مطلوب صيادين لتعليم صيادين مبتدئين فن الصيد النداء الاخير ؟؟؟؟
فى ايه يا دكتور النداء مش بيوصل ليه احنا بنستخدم ميكروفانات كهربتها قاطعة باين احنا بس اللى بنسمعها ههههههههه تحياتى

انهاردة اجازة والناس لسة ماصحيتش من النوم , اصبر شوية يمكن حد يرد علينا وربنا يفرجها
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 11:59 AM   #5
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
انهاردة اجازة والناس لسة ماصحيتش من النوم , اصبر شوية يمكن حد يرد علينا وربنا يفرجها
انا فاهم كيدا طبعا بس قولت اضحك معاك شوية وربنا يسهل ونصطاد صيادين حلوين وتمام وهى تبقى اول طلعة لينا ههههههههههه
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 04:08 PM   #6
DeCo
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية DeCo
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: بجانب عش اليمام
المشاركات: 349
معدل تقييم المستوى: 7
DeCo في بداية الطريقDeCo في بداية الطريقDeCo في بداية الطريقDeCo في بداية الطريقDeCo في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى DeCo
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

ده تبزير هتعزم المنتدى على عصفوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انت لازم تتبرع بالباقى.......... ههههههههههههههه
__________________

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم



.
DeCo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-01, 06:35 PM   #7
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deco مشاهدة المشاركة
ده تبزير هتعزم المنتدى على عصفوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انت لازم تتبرع بالباقى.......... ههههههههههههههه
شكراً للمشاركة , أنا اتصلت ببنك الطعام المصرى علشان هاتبرعلهم بالباقى
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-16, 03:39 PM   #8
venom
صياد جديد
 
الصورة الرمزية venom
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: masr el gdida,cairo
المشاركات: 43
معدل تقييم المستوى: 6
venom مستواه غير معروف
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
الف مبروك على اول صيد وده ليها فارحة ماتتوصفش (اسمع عنها اصل العروسة بتعتى ليسة فى الكرتونة متظفرتش هههههههه) ويا رب نتطلع سوى انشاء الله بس نلاقى حد يطلع معانا يا دكتور يكون من مصر الجديدة او مدينة نصر او جسر السويس وربنا يرزقنا جميعا والف مبروك مش بس على العصفورة على قص شريط صيادنا الجديد الان اخذت لقب صياد يا دكتور لان اصطدت بالفعل --- وبعدين اسمها قاعدة مش طلعة يا دكتور حضرتك كنت قاعد فى الشباك تبقى قاعدة ... ههههههههههه
ياااااااااااا انا نفسي فعلن انزل مع حد انا ساكن في جسر السويس و لسة مجربتش حظي لو ينفع انزل معاكو ياريت
venom غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-16, 06:54 PM   #9
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة venom مشاهدة المشاركة
ياااااااااااا انا نفسي فعلن انزل مع حد انا ساكن في جسر السويس و لسة مجربتش حظي لو ينفع انزل معاكو ياريت
اكيد ينفع طبعا انت معاك بندقية نوعها ايه ؟
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-16, 07:41 PM   #10
venom
صياد جديد
 
الصورة الرمزية venom
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: masr el gdida,cairo
المشاركات: 43
معدل تقييم المستوى: 6
venom مستواه غير معروف
افتراضي رد: أول وأسرع طلعة لصياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
اكيد ينفع طبعا انت معاك بندقية نوعها ايه ؟
انا عندي رمسيس نمرة 2 كانت بتاعة والدي و مركونة عايز بس انضفها و اشوف محتاجة اية و انطلق بقي...انا سمعت عن ورشة الاستاذ شريف في شبرا بس نفسي في مكان يكون قريب من مصرالجديدة
venom غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعة الشروق مع صياد جديد mohamed_salam صور وفيديو الصيد ورحلاته 27 11-04-13 03:36 PM
طلب لصياد جديد Amgadsamiryoussef بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 6 11-04-03 02:19 AM
صور اليمام من اخر طلعة صيد ahmed tawfik صور وفيديو الصيد ورحلاته 19 11-02-05 01:43 PM
طلب لصياد جديد Amgadsamiryoussef سوق المنتدى 2 11-01-11 07:01 PM
طلعت صيد mlmk66 صور وفيديو الصيد ورحلاته 9 10-01-26 12:54 PM


الساعة الآن 02:55 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir